Ghost_Rider Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Ja , als je in ghosttown bent en je rijd van de brug af om op de straat van ghosttown te komen dan zak je door de straat heen met je auto en kom je in het water terecht en dan ben je dood. Kan iemand mij mischien vertellen op welke plekken je niet door de straat heen zakt in ghosttown? Haha deze fout maakte ik ook op het begin Maar ontopic: je moet niet doorijden maar net ervoor naar links de brug afgaan daar zijn Betonblokken waar je over kunt rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Oke bedankt GhostRider , nu weet ik waar ik moet rijden. Op alle wegen kun je rijden op één na en dat is als je die brug af rijd. En verder moet je over die betonblokken heen rijden. Maar ik heb nog een vraagje. GTAboy107 zei net dat heel Ghost Town unsolid is. Maar dat is niet zo als je deze mod instaleert is 1 klein stukje weg unsolid. De gebouwen zijn echter wel unsolid. Mijn vraag is , waarom kan je door de gebouwen heen rijden? Dat is toch onrealistish? Konden ze dat ook niet modden? Bewerkt: 2 augustus 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Het gaat om de stad, en de gebouwen doen er dan niet echt toe, misschien daarom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Nou het lijk me toch wel vet als je via een trap bovenop een gebouw kan staan , dan heb je een leuk uitzicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EyeOnMe Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Zelf bezit ik GTA lll niet maar ik bedacht me net iets. Stel je gebruikt de code: "Auto's kunnen zweven" (CHITTY CHITTY B B , wikiGTA) en je vliegt ernaar toe met een auto? Of is het te moeilijk om er naar toe te zweven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 op een of andere manier kun je mods ook op ps2 zetten.weet iemand hoe? Ja, dat kan met Armax (weet niet zeker of dit de goede is :$ ). Er staan een hele boel cheat code's op (ook voor GTA) en is een soort trainer voor je PS2. Je kunt er ook savegames mee op je Memory Card zetten. Verder heb ik er geen ervaring mee, maar ik weet haast zeker dat ASPHALT je wel wil verder helpen. Hij heeft ook een berg save games voor de PS2 in de download database gezet. ik heb gta III ook voor de ps2 maar ik ga geen 40euro neerleggen voor een paar mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Zelf bezit ik GTA lll niet maar ik bedacht me net iets. Stel je gebruikt de code: "Auto's kunnen zweven" (CHITTY CHITTY B B , wikiGTA) en je vliegt ernaar toe met een auto? Of is het te moeilijk om er naar toe te zweven? Dit lukt niet omdat als je met een auto zweeft zal de auto maar een paar seconden in de lucht blijven en daarna weer dalen op de grond. Dit kan trouwens wel met een tank als je dan de code doet en je richt het kanon naar achter en blijft schieten zul je steeds harder gaan en in de lucht blijven waarmee je er wel heen kunt vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EyeOnMe Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Zelf bezit ik GTA lll niet maar ik bedacht me net iets. Stel je gebruikt de code: "Auto's kunnen zweven" (CHITTY CHITTY B B , wikiGTA) en je vliegt ernaar toe met een auto? Of is het te moeilijk om er naar toe te zweven? Dit lukt niet omdat als je met een auto zweeft zal de auto maar een paar seconden in de lucht blijven en daarna weer dalen op de grond. Dit kan trouwens wel met een tank als je dan de code doet en je richt het kanon naar achter en blijft schieten zul je steeds harder gaan en in de lucht blijven waarmee je er wel heen kunt vliegen. misschien een idee om er een filmpje van te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 op een of andere manier kun je mods ook op ps2 zetten.weet iemand hoe? Ja, dat kan met Armax (weet niet zeker of dit de goede is :$ ). Er staan een hele boel cheat code's op (ook voor GTA) en is een soort trainer voor je PS2. Je kunt er ook savegames mee op je Memory Card zetten. Verder heb ik er geen ervaring mee, maar ik weet haast zeker dat ASPHALT je wel wil verder helpen. Hij heeft ook een berg save games voor de PS2 in de download database gezet. ik heb gta III ook voor de ps2 maar ik ga geen 40euro neerleggen voor een paar mods Misschien een beetje offtopic maar waar leg je dan 40 euro voor neer? GTAIII kost momenteel bij Intertoys of Bart Smit 10 euro , 1 vierde dus Het lijkt me opzich wel een lagge mod dat je naar ghost town kan , maar ik vraag me af wat je er nou kan doen , het is gewoon een super klein 'stadje' met een bank , een stel nep auto's en that's it. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Je kan alleen rondrijden in Ghost Town dat is de lol , want normaal zak je het water in zonder die mod.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik heb die mod ook een keer gedownload, maar toen ik het spel daarna opstartte crashte die gelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 Als je hem instaleert zoals Bling een pagina terug hebt uitgelegd , dan moet tie het doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 hoe kom je aan die naam denkaanhenk? want hij komt me verdacht bekend voor. doe je ook gta san andreas online??? want volgens mij ken ik hem daar ergens van >>> Door Bling: Dit soort offtopic-commentaar gelieve via PB te doen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
..::Dracula::.. Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 hier heb ik ok een vraagje over er staat dat je ook de bruggen potland-anderen krijg:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ace11519 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik (zoals zo velen) ben op zoek geweest naar Ghost Town. Het Dodo vliegen lukt nog niet zo goed maar ik ga het wel leren. Dus besloot ik eerst maar eens via de Cochrane Dam de rotswand op te komen. Ik heb 4 screenshots gemaakt om duidelijk te maken waar ik ben. Ik wilde graag weten of dit de goede plaats is. Ik kan met de sniper rifle door een onzichtbare muur kijken, maar ik ben er niet zeker van of dit Ghost Town is. Het enigste wat ik namelijk zie is een soort vliegtuig-hangar of een tunneltje. Deze heb ik in het 3e screenshot met rood omcirkelt. De 4e foto is ingezoomd op deze 'tunnel'. Kan iemand mij hier iets over vertellen? Het lukt me overigens niet altijd om door de muur heen te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.