rick.. Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik kan me nog herinneren dat een vriend en ik destijds uren bezig waren om met een Dodo er heen te vliegen.. en het lukte Reageren
Caltson Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) hey, Deze laatste foto is slecht nieuws voor je: dit is niet ghosttown, maar de 2 tunnels die afgesloten zijn in gta III maar dan weer geopend zijn in LCS. Ze zijn ook kokervormig en lijken daarmee wel sterk op een hangar, zoals je al eerder zei.. Voor ghosttown moest je (dacht ik) tussen deze 2 tunnels naar het noorden gaan, totdat je tegen een andere ontzichtbare muur botst, want jouw ontzichtbare muur is diegene die je belemmert om verder te gaan naar het rotseiland waar je opzit (en waar je eigenlijk niet hoort te zijn in het spel). Nu ik ben niet juist zeker waar je weer precies moest kijken, dus ik zal zelf snel kijken en daarna deze post editen indien deze post fout is. EDIT: nagekeken: het lijkt me volgens wikigta wel dezelfde ontzichtbare muur. als je het aan mij vraagt licht ghosttown meer naar de rechterkant (van foto 4). dan moet je ook nog full inzoomen, want ik geloof dat je ghosttown enkel van een bepaalde afstand kan zien, daarom max. inzoomen!! Greetz Greetz Bewerkt: 2 oktober 2007 door Bling Complete quote met plaatjes verwijderd. Reageren
Bling Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Het Dodo vliegen lukt nog niet zo goed maar ik ga het wel leren.Aangezien je zelf dus toegeeft niet goed te kunnen vliegen en het wel wilt leren, raad ik je aan om dit topic van Lantyz eens te bestuderen. Een erg handige tutorial, die hij aan de hand van een zelfgemaakt filmpje verduidelijkt. Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Je bent goed op weg, Ace11519. De koker op foto 3 en 4 is zoals gtagangster al zegt niet Ghost Town, maar een van de tunnelingangen in Shoreside Vale. Als je iets meer naar rechts kijkt, moet je Ghost Town vroeger of later zien liggen. Denk eraan dat je niet per sé bij de onzichtbare muur hoeft te staan: je kunt ook een stukje langs de rotswand teruglopen en het daar nog eens proberen. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik heb al veel gehoord over Gost-town maar hoe ziet het er eigenlijk uit want ik heb nog maar 1 afbeelding gezien kan iemand meer screens tonen want ik wil er wel meer over weten Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Info over Ghost Town: >Klik.< Zoekresultaten: >Klik.< Ghost Town is een deel van het decor waar de intro van Gta: 3 zich afspeeld. Klik op m'n linkjes voor meer info. Ghost Town bereiken is zeer moeilijk, maar zeker niet onmogelijk. In m'n linkjes staat het heel goed uitgelegd. Ikzelf heb Ghost Town nog niet bereikt, maar ik ga het proberen zodra ik het "Longest Flight In Dodo"-Record heb verbeterd. Succes. Bewerkt: 7 november 2008 door MegaPilot Reageren
Basssss Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Info over Ghost Town: >Klik.<Zoekresultaten: >Klik.< Ghost Town is een deel van het decor waar de intro van Gta: 3 zich afspeeld. Klik op m'n linkjes voor meer info. Ghost Town bereiken is zeer moeilijk, maar zeker niet onmogelijk. In m'n linkjes staat het heel goed uitgelegd. Ikzelf heb Ghost Town nog niet bereikt, maar ik ga het proberen zodra ik het "Longest Flight In Dodo"-Record heb verbeterd. Succes. Ik heb die straat wel eens bereikt. Maar zodra ik ernaar keek lette ik niet meer op het vliegtuigje en storte ik de afgrond in. Reageren
Bling Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik heb die straat wel eens bereikt. Maar zodra ik ernaar keek lette ik niet meer op het vliegtuigje en storte ik de afgrond in. Veel meer dan kijken en neerstorten kun je ook niet doen. Je ziet gewoon het decorstukje van de intromissie, maar kunt er helaas niet landen. Als je uitgekeken bent, kun je ervoor kiezen om het hele stuk terug te vliegen of jezelf simpelweg in het water te laten storten. - Afgesplitst van "Easter Egg"-topic. Ghost Town is namelijk geen easter egg. - Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 waar is de ghost town ook alweer, khe een keer bereikt, en toen stortte ik neer, 'k ben het weer vergeten Reageren
Bling Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ghost Town ligt in het verre noorden van Shoreside Vale, waar je alleen met de Dodo kunt komen. Dit filmpje geeft je daar een duidelijke uitleg over. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je voor meer informatie over Ghost Town op deze pagina van WikiGTA terecht. {Edit} Het filmpje lijkt niet meer te werken. Je zou de maker (Lantyz) hiervoor een PB kunnen sturen, of op YouTube naar een alternatief filmpje zoeken. Daar zijn er ook zat te vinden. Neem als voorbeeld . Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Hier heb je een alternatief filmpje. Ghosttown ligt boven (Noorden) van Shorside Vale. Hier zie je een box staan, waar je Ghost Town kunt vinden. Apple-Mac Bewerkt: 24 december 2008 door Apple-Mac Reageren
ief2 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik ben via deze mod in ghost town geraakt, maar eens ik daar was zag ik ook dit: mijn vragen: • Wat is het? • Hoe kom ik daar? en Is het solid? Bewerkt: 25 december 2008 door ief2 Reageren
Basssss Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Dat is één van de twee afgesloten tunnels op Shoreside Vale. Ze zijn grootdeels niet solid, alleen op een klein stukje achter de wegversperring kun je lopen. Hoe je er komt? Met een teleporter, ik heb de coörd's nu niet bij de hand. (Ik heb ze wel, maar op een andere pc staan.) Bewerkt: 25 december 2008 door Basssss Reageren
GTA Monster Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 • Wat is het? Een neppe tunnel, deze is in aanbouw. In GTA Liberty City Stories is het mogelijk om er in te komen, maar opnieuw is er een verborgen tunnel aanwezig. • Hoe kom ik daar? Kan je niet komen, lees volgende antwoord waarom. en Is het solid? Nee, als je er met de Dodo door zal vliegen heb je 1. Beuk je door de solid object(en) heen. 2. Vlieg je er gewoon door. Vragen, vraag maar.. Reageren
Kratod Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hier heb je een alternatief filmpje. Ghosttown ligt boven (Noorden) van Shorside Vale. Hier zie je een box staan, waar je Ghost Town kunt vinden. Apple-Mac waarom kan ik niet door die tunel rijden en als het kan wanneer dan wel? gr gido Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.