Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik word een beetje gek van de gta_sa_exe crash! ik kon eerst even gewoon spelen en nu krigj i ksteeds deze crash

ik denk dat het aan de mods komt. maar ik "haat" het om steeds opnieuw te installeren! ik heb gta3.img een backup van zonder mods. dus ik zet die terug in me san andreas/models map en probeer gta weer maar steeds de zeflde crash..

dus nu snap ik er geen zak meer van! iemand ideeën hiervoor?

Geplaatst:

Moet je toch proberen opnieuw te installeren, en dan heel secuur per mod kijken of het nog werkt. Niet alles in een keer erin, dan weet je wat je moet backuppen :)

Geplaatst:

tip:

dat had ik ook, toen ik hem opnieuw had ge-installeerd en mods uitgezogd die ik echt leuk vond erin heb gezet

ben ik gaan kijken of hij het deed, ja hij deed het toen heb ik een back-up van die gta3.img en toen nog allemaal onzin mods gedaan, toen crashte hij weer maar ik had al de helft mijn WERKENDE mods in de back-up zitten, dus nu hoef je nog maar wat mods erbij te doen.

suczeven :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...