Visser23 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Ik deed een aanvraag voor Jesperkaj, maar iemand was me voor. Ik had deze sig gemaakt, alleen ik heb je de tekst in Visser23 veranderd. Want dat stond natuurlijk verkeerd. Dit is mijn eerste sig buiten een voetbalsig om. Ik heb trouwens ook even een gevecht met het font gehad. Wat irritant zeg Rates? Bewerkt: 8 november 2008 door Visser23 Reageren
Jay; Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Allereerst moet ik zeggen dat jij je als beginnend Photoshopper hebt overtroffen. Het is een zeer mooie signature geworden, maar ik ben benieuwd hoe het er met een (rode) kleur uit had gezien. Het is leuk om het in zwart wit te zien, maar best wel saai en ik kan soms niet precies zien wat voor effecten je hebt gebruikt. De zijkanten heb je goed opgevuld met dat witte, dat had je zeker niet open en bloot moeten laten. Zeker een positief punt dus. Persoonlijk vind ik dat je daar iets teveel wit hebt staan, maar de render komt goed naar voren wat ook de bedoeling is. Dat witte maakt het wat saai en grauw en als je die zijkanten zwart had gedaan en de rest in bijvoorbeeld een rode kleur zag dat er veel mooier uit. Ik geloof dat er wat c4d's verwerkt zijn in de achtergrond, weet het niet zeker. Ook dat is zeer mooi gedaan, en vult de sig goed op. Je border had wat dikker gekund, wel in het zwart uiteraard. En anders misschien wel helemaal geen border, als dat er mooier uit ziet. Dan over je tekst, die vind ik eigenlijk helemaal niet gelukt, wat het dieptepunt van de signature blijkt te zijn. Ik vind hem persoonlijk te dik en sierlijk, het past helemaal niet bij het geheel. Ik raad je aan een echte spiderman font te gebruiken en het strak te houden, niet zo sierlijk dus. Ook staat die te dicht tegen de border aan. Laat de font 'ademen' en gooi hem iets naar onderen. Voor de rest heb je jezelf zeker verbeterd, ga zo door! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.