Jump to content

LG KF750 Secret of Sony Ericsson K850i

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben voor een tijdje een nieuwe mobiel aan het zoeken en ik ben tot 2 uitgekomen. De LG KF750 Secret en de Sony Ericsson K850i. Maar ik weet niet welke nou beter is.

En als jullie nu zeggen dat er een veel betere is, graag zeggen. Ik wil niet m'n geld gaan verkloten.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

mijn vader heeft de 850i

ik moet zeggen dat ik m niet fijn vind met die tochpads om op ok te drukken terwijl je niet weet waar

over de lg weet ik niks (viewty is beter :clown: )

edit

wel oud topic misschien heb je al een obieltje

Bewerkt: door the_dan
Geplaatst:

LG KF750 heeft mijn moeder, ik vind het een k*t telefoon. Vooral de knoppen, je wilt bijv. op 'Ok' drukken, en je gaat over het getal '1' heen. Dan krijg je een scherm dat je een telefoonnummer kan in typen, ik vind 'm erg onhandig. :Y De Sony Ericsson K850i, lijkt me wel een fijnere telefoon, maar de toetsen. Die vind ik ook niet fijn, maar als je toch een leuke telefoon wilt. Pak de LG Viewty, die wil ik niet tegen een ander telefoon ruilen!! :Y

LG KU990 (Viewty) is inderdaad een goede telefoon.

Foto's zijn mooi, handig op vakantie... geen gezeul met een fotocamera gewoon je mobiel erbij.

Handig touchscreen, zowel te gebruiken als QWERTY, nummeriek of handschriftvak (leuke opties). :tu:

Pennetje dat je erbij krijgt gebruik je de eerste keer daarna is het al snel vervelend.

Je denk dat je hem eerst kapot gaat trekken als je hem uit het doppie haalt en dan zit je met zo'n iele piele ding te tikken, dat vond ik dus niks.

Wel lastig is met deze telefoon, op een zonnige dag, dat je het beeld niet meer ziet... :duh:

nuttig?

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:
LG KU990 (Viewty) is inderdaad een goede telefoon.

Foto's zijn mooi, handig op vakantie... geen gezeul met een fotocamera gewoon je mobiel erbij.

Handig touchscreen, zowel te gebruiken als QWERTY, nummeriek of handschriftvak (leuke opties). :tu:

Pennetje dat je erbij krijgt gebruik je de eerste keer daarna is het al snel vervelend.

Je denk dat je hem eerst kapot gaat trekken als je hem uit het doppie haalt en dan zit je met zo'n iele piele ding te tikken, dat vond ik dus niks.

Wel lastig is met deze telefoon, op een zonnige dag, dat je het beeld niet meer ziet... :duh:

nuttig?

Me moeder en me stiefvader hebben deze telefoon, maar je moet ook best hard drukken.

En dat pennetje is vervelend ja, dat ding is er amper uit te trekken en erin te duwen.

Verder is het een best fijne telefoon ja.

De vriend van m'n zus heeft een vroege K850i en die had nogal de nodige problemen met de firmware en het touchscreen. Ik weet niet hoe dat met de huidige modellen zit, nadat het meerdere keren gerepareerd was werkt het nu al een paar maandjes feiloos, maar toch. De laatste tijd heeft Sony Ericsson de nodige problemen met de firmware van de telefoons.

Kijk anders gewoon even op Kieskeurig en lees daar gewoon wat reviews door en bekijk de score.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik was dit topic al helemaal vergeten :$

Ik heb allang gekozen.

Ik heb de opvolger van de K850i en dan is de C902. Echt een hele fijne.

Maar hier kan een :slotje: op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...