Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Uhmzz een nieuw oblstakel voor mij, ik hoorde al verschillende keren dat je blauw niet ziet in VC duz wat moet ik nu doen hoe moet ik ramen maken..?

Enne hoe maak je ramen ''doorkijkbaar'' :puh:

Tipsz zijn welkom.. :)

Geplaatst:

Je neemt zon transparante galstextuur. Als je zelfgemaakt glas hebt dan kan je klikken bij je textuur op edit. Daar kan je de opacity aanpassen.

Geplaatst:

Ok ik heb al een Glass Blue Tint gevonden in Sketchup... alleen die is blauw en doet t niet in VC...

Duz ik moet een glas plaatje zoeken invoegen bij textures en dan die opacity aanpassen? :) (Nou nog goed glas vinden)

Bedankt

Geplaatst:
dan heb je nog geen glass wat breekbaar is..., is er dan niemand in deze hele balletent die glas kan maken ?

Balletent??

Als jij de antwoorden op jouw eigen vragen zou lezen zou je dat al weten! :angry:

Bradley's topic

Geplaatst:

Patrick hij bedoelde dat vast niet zo hoor...

En wat hebben zijn antwoorden ermee te maken..? <_<

Niet alles zo persoonlijk aantrekken.. ;)

Geplaatst:
dan heb je nog geen glass wat breekbaar is..., is er dan niemand in deze hele balletent die glas kan maken ?

Balletent??

Als jij de antwoorden op jouw eigen vragen zou lezen zou je dat al weten! :angry:

Bradley's topic

rustig maar..., ik ben druk met het GTI bezig en vergeet ook dingen,,, dus ook de topics waarin ik het gevrgaat heb..., maarja als het zo zit zal ik vanmiddag fff in moomapper kijken...

Geplaatst:
vandmiddag? je hebt het berich moet 5:18 gepost :blink:

i´m sorry..., ik hou er weinig rekening mee..., in spanje begint de middag veeeeel later..., dus als ik zeg vanmiddag bedoel ik eigenlijk vanafond...

snapje ?

Geplaatst:

i´m sorry..., ik hou er weinig rekening mee..., in spanje begint de middag veeeeel later..., dus als ik zeg vanmiddag bedoel ik eigenlijk vanafond...

snapje ?

Zoveel verschil zal het niet zijn.....misschien een uurjte <_<

• 2 weken later...
Geplaatst:

snapje ?

Zoveel verschil zal het niet zijn.....misschien een uurjte <_<

-offtopic-

als je nou eens nadacht voordat je poste ;)

hier is een gewoont om rond 8 a 9 uur te eten..., ik eet pas om 10 uur..., als het bij jullie 10 uur is is het in heel europa bijna 10 uur dus dat half uurtje van je snap ik niet <_<

P.S ik weet het beter dan jij :) , ik woon er...,

Geplaatst:
Je neemt zon transparante galstextuur. Als je zelfgemaakt glas hebt dan kan je klikken bij je textuur op edit. Daar kan je de opacity aanpassen.

Moet je niet met Alpha's werken? Je maakt een blauwe textuur en maak een grijze alpha......krijg je dan geen ruit waar je een beetje doorheen kan kijken?? Ik denk dat je dit eens moet proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...