iefen Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ik heb die tut van dr1fter gevolgd(deze) maar nu heb ik 3 vragen 1. wrm doe je vanaf dat je de flat tool gebruikt wrm moet je de rest doen??? ik begrijp het nut daarvan niet 2. als je klaar bent met die tut, wat moet je dan doen???? (ik dacht exporteren als *.dff) 3. ALS het zo is dat je(uit vraag 2) je dat bestand moet exp. naar *.dff, moet je het dan gwn via de img tool ingame zetten? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ik heb die tut van dr1fter gevolgd(deze)maar nu heb ik 3 vragen 1. wrm doe je vanaf dat je de flat tool gebruikt wrm moet je de rest doen??? ik begrijp het nut daarvan niet 2. als je klaar bent met die tut, wat moet je dan doen???? (ik dacht exporteren als *.dff) 3. ALS het zo is dat je(uit vraag 2) je dat bestand moet exp. naar *.dff, moet je het dan gwn via de img tool ingame zetten? Het is niet zo netjes een nieuw topic te starten met als titel de naam van een lid. Zeg dan beter "Vragen over exporteren van Zmodeler". De eerste vraag kan je dus beter aan Dr1fter zelf PBen. Als je je voertuig hebt gemaakt, moet je eerst dummys plaatsen, alle onderdelen de goede namen geven en alles goed linken aan elkaar. Dan exporteer je het naar DFF. En ja, dan moet je het met IMGTool ingame zetten, al is het maken van een voertuig wat werkt in SA niet zo makkelijk als jij denkt. Reageren
iefen Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Als je je voertuig hebt gemaakt, moet je eerst dummys plaatsen, alle onderdelen de goede namen geven en alles goed linken aan elkaar en hoe doe je dat, is daar een tut over? want als die er is, kan ik hem niet vinden Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Als je je voertuig hebt gemaakt, moet je eerst dummys plaatsen, alle onderdelen de goede namen geven en alles goed linken aan elkaar en hoe doe je dat, is daar een tut over? want als die er is, kan ik hem niet vinden Er is geen tut over, en ik ga er nog een tut over maken. Reageren
iefen Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ok, dan ga ik de komende tijd op je website kijken! hoelang denk je eigenlijk dat het nog duurt? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ok, dan ga ik de komende tijd op je website kijken!hoelang denk je eigenlijk dat het nog duurt? Voordat ik die tut af heb? Uhm, dat weet ik niet precies. Ik ben nu met een megatut bezig over mods installeren: Alle delen (scm, carmods, handling, carcols etc. etc.). Dus ik zal kijken wat ik kan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.