Bulldog84 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 waar kun je ongeveer de securicar tegenkomen? ik heb hem ook nog niet gezien in de game volgens mij en heb hem bijna uitgespeeld.. Bedankt alvast! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Ik zal je moeten teleurstellen. De Securicar heeft geen vaste vindplaats. Je zult hem dus moeten tegenkomen en vervolgens stelen. Er is echter nog een manier om de Securicar te bemachtigen. De missie Decoy start je in een Securicar. Je moet ervoor zorgen dat de missie mislukt én dat je de Securicar bemachtigt. Dit doe je zo: - Je begint de missie. - Rij vlug naar je dichtsbijzijnde Savehouse. - Zet de Securicar in je garage. - Schiet de Securicar kapot tot hij ontploft. - Ga weg van de garagedeur zodat die zich kan sluiten. - Save je spel. - Laad je spel. - Je Securicar staat in je garage en je hebt geen last van dat Wanted Level. Het Wanted Level 6 blijft namelijk als de missie mislukt. Overigens staat er op de Securicar een grappige tekst, namelijk: Gruppe Sechs. Klik op de link voor meer info. Overigens krijg je een fikse geldsom als je de Securicar inlevert in de haven. Succes. Bewerkt: 8 november 2008 door MegaPilot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Kijk gewoon veel in de haven waar je hem ook moet stelen daar vind je hem het meest. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 je kan de missie Decoy ook gewoon halen en dan de Securicar meenemen hoor. Als je een kogelvrije Securicar wilt moet je in de missie Toyminator of Van Heist deze zien te bemachtigen. Toyminator: Laat een van de drie Securicars ontploffen dichtbij je Toyz Van. Wanneer je de missie behaalt heb je geluk als het wrak van de Securicar er nog ligt. Duw deze naar je safehouse in de garage. De wagen behoud zijn kunst om kogelvrij te zijn, maar dit is de moeilijkste optie van de 2. Van Heist: Beuk de auto net zo lang totdat de bestuurder uitstapt en pik dan de wagen. Rijd naar je garage en laat hem ontploffen d.m.v. een granaat of een Rocket Launcher. Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dank jullie wel, was ik ook naar opzoek Reageren
pbeste Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik ben de securicar tegengekomen op de weg achter het stadion. Als je daar tussen 12 en 5 's middags over het voetpad loop dan kom je veel auto's tegen zoals flatbed, bus en dus ook de securicar. Succes Reageren
TommyGunz Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Zo'n fikse geldsom is het niet dat je krijgt. Je krijgt maar 5000 dollar als je er een inlevert. Geen vetpot dus, maar wel handig als je er eens een tegenkomt. Reageren
Kratod Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ikz ie die auto's altijd op de 2de eiland rijden:P gr.Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.