Jump to content

Ga je GTA IV voor PC kopen?

PatrickW

GTA IV voor PC.  

469 leden hebben gestemd

1. 1. Ga je GTA IV voor PC kopen?

• Ja, ik heb hem niet op een console.
      223
    • Ja, ook al heb ik hem ook al op console.
      52
    • Nee, ik heb hem al op console.
      103
    • Nee, mijn PC kan hem niet aan.
      50
    • Nee, ik vind het niets.
      10

Recommended Posts

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mattert

3

• jeromegtafan

3

• Markant

2

• the_dan

2

Door vele verbeteringen en natuurlijk een betere online functie ga ik zeker ook voor de PC versie, ook heb ik de console versie al. (PS3) Het lijkt me ook vooral handig om dingen te filmen en dan zo op het forum te posten, en dan heb je niet telkens het gezeur met een USB stick.

Delen op andere websites

Ik heb GTA IV al voor de PlayStation 3, maar zo'n prachtspel moet ik toch ook voor de Personal Computer hebben! :puh:

Mijn specs zijn gelukkig goed genoeg om GTA IV te draaien, al zal ik waarschijnlijk toch een betere videokaart kopen, zodat ik een spel met mooie graphics op hoge kwaliteit kan spelen. ^^

Delen op andere websites

Eigenlijk twee redenen. Mijn PC kan het spel niet aan en ik heb het spel zelf al voor de Xbox 360. Als mijn PC het spel aankon, had ik het overigens wel gehaald. Vooral vanwege de extra functies, maar voor PC spellen lig ik niet wakker eerlijk gezegd. Al met al ben ik met een trage computer als deze, blij dat ik een Xbox 360 + GTA IV in bezit heb.

Delen op andere websites

Ja, ik ga GTA IV zeker voor de PC kopen. Maar niet op de releasedag, maar 1 dag daarna (dus op 4 december) omdat ik denk dat Rockstar toch weer wat fouten zal gaan maken netals bij de PC versie van Bully, waar 60% de game niet eens kon spelen omdat ze problemen hadden met de eerste missie, waar hij vastliep. :N Ik weet niet wie Bully geport heeft maar ik dacht Rockstar New England. Bij GTA IV is het Toronto dus hoop ik echt dat zij het veel beter gaan doen.

Maar misschien koop ik het gewoon op 3 i.p.v. 4 december omdat ik gewoon niet kan wachten.. :$

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...