Jump to content

Ga je GTA IV voor PC kopen?

PatrickW

GTA IV voor PC.  

469 leden hebben gestemd

1. 1. Ga je GTA IV voor PC kopen?

• Ja, ik heb hem niet op een console.
      223
    • Ja, ook al heb ik hem ook al op console.
      52
    • Nee, ik heb hem al op console.
      103
    • Nee, mijn PC kan hem niet aan.
      50
    • Nee, ik vind het niets.
      10

Recommended Posts

het spel is online dus ik ga hem denk ik wel kopen...

als ik hem download doet ie het vast niet online maar ik ga hem eerst downloaden want mijn pc kan hem niet 100% aan , dan kan ik ff kijkeb als ie goed genoeg draait om online....

net zoals bij gta sa .. gewoon singleplayer (ik noem het maar zo)

was er nix mis mee. maar met samp wel!!

dus ik zal even afwachten

Bewerkt: door yelleyfish
Delen op andere websites

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mattert

3

• jeromegtafan

3

• Markant

2

• the_dan

2

De poll is een beetje lastig, want ik wil hem wel kopen, maar mijn pc kan hem(denk ik) niet echt goed aan.

Maar ik heb dan toch gekozen voor optie 1 (Ja, ik heb hem nog niet voor de console) hoewel ik het nog niet zeker weet.

Delen op andere websites

Ik ga GTA IV kopen, want ik ben helaas niet in het bezit van een console, ja een XBOX 1, maar die draait GTA IV helaas niet :-).

Toch moet me van het hart dat ik het een nare 'streek' van R* vindt, GTA IV nog langer uit te stellen. Als het waar is dat R* GTA IV puur uit gaat stellen voor de verkoop, vind ik dat een slechte zaak. Als het op die manier daadwerkelijk zo bedoeld is, moet ik eerlijk bekennen dat ik de downloaders toch wat beter kan begrijpen. Uiteraard keur ik downloaden af, maar wie de bal kaatst...

Delen op andere websites

ik ga hem denk ik eerst downloaden :puh: want 18 november komt ie in amerika uit dus staatie misschien 19 november al op de torrents en dan speel ik de gedownloade versie net zo lang dat ik de singel player zat ben en koop ik hem dan isie trouwens ook een stuk afgeprijst :puh: want ik vindt als ik eerlijk mag zijn 55 euro te duur voor 1 cd dus waarom niet downloaden ;):puh:

Delen op andere websites

Nee.

Simpelweg omdat ik hem al op de PS3 heb. ;)

Edit: Hierboven, downloaden is illegaal en dat mag hier dus niet besproken worden. ;) En in de winkel is ie niet 55 Euro, maar ik heb me laten vertellen dat ie in het Media Markt krantje staat voor 44,95 Euro.

Bewerkt: door Die Hard
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...