Jump to content

ps3 online via stopcontact?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik las vandaag op een site dat het mogelijk is om online te spelen via een kabeltje dat je in een stopcontact

en dan in je ps3 te pluggen,

als dat waar is wil ik het overwegen om het te kopen(als het goede conect heeft teminste)

dan hoef ik niet meer beneden in de living te spelen en lekker online spelen opmijn kamer met HD tv :puh:

Geplaatst:

Nee, het is niet mogelijk. Bij internet op je PC kun je toch ook niet via het stopcontact op internet. Het is bullshit. Niet geloven. Stroom is verbonden met de centrale, en die is niet verbonden met het internet.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb zoiets :Y het is een kabel die je in een input van een modem steekt, en aan de andere kant in een stopcontact.

als je dan in een andere kamer (op max 50 meter van het ene stopcontact)ook zoiets in je stopcontact steekt, en de andere kant in de pc/ps3 steekt, heb je internet :Y

het kost wel vrij veel geld, zo rond de €120.

dit is hetgene wij hebben: >>klik voor devolo<<

lees dat eens door. ik weet niet of het met ps3 ook werkt, maar volgens mij wel :Y

klein editje: je kan dan zowel met laptop (wireless) als met vaste pc/ps3/laptop via een stopcontact internetten.

zoiets :

devolo_we_1.jpg

dus: modem >> kabel >> stopcontact >> stopcontact 2 >> kabel >> ps3

:cya:

Bewerkt: door senneken

Het is geen bullshit, het kan met elk apparaat. Je legt het alleen niet goed uit zodat mensen het niet begrijpen..

Kijk hier eens:

Bol.com - stopcontact homeplug producten

Dixons - ALECTO homeplug

7063241A.gif

Je hebt er minimaal twee nodig:

1. Je stopt een homeplug in het stopcontact, en het internetdraadje ervan in de modem/router
  2. Dan stop je de tweede homeplug in het stopcontact, met het internetdraadje in je console
  3. Klaar is kees!

Wij hebben het thuis ook, het is echt handig. Een goed alternatief voor draadloos internet.

Enige nadeel is dat het nog duur is (maar m'n pa heeft ze gekocht :puh: )..

Bewerkt: door Dvt

dus ik moet eerst een modem hebben thuis?

dat heb ik niet we werken met laptop met een soort internet card.

ik kan momenteel alleen spelen bij mijn vader.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Het merk Devolo(of zoiets) maakt draden die je eerst in je moden/router plugt en dan in het stopcontact zodat het internet via je lichtnet in je huis gaat en zo is je internet op elk stopcontact met zo'n zelfde draadje verkrijgbaar. Dus als je dan zo'n zelfde draadje koopt en die van stopcontact naar PS3 laat gaan moet je internet hebben. En je hebt geen gezeik zoals met draadloos internet dat je op een een of andere reden niet kan connecten.

Geplaatst:
dus ik moet eerst een modem hebben thuis?

dat heb ik niet we werken met laptop met een soort internet card.

ik kan momenteel alleen spelen bij mijn vader.

Een Internet Card hé? Nou dan kun je die stopcontact internet wel afblazen lijkt mij. Ik denk dat je dan beter gewoon Internet kan aanvragen met een Modem :bier: De Internetkaart werkt alleen in de laptop (een kennis van mij had ook zo'n ding).

Geplaatst:

oftopic:

en als ik die internet laat installeren hoeveel kost me dat?

wat heb ik juist nodig?

ontopic:

f**k ik dach echt dat ik eindelijk onbeperkt online kon spelen op mijn kamer niet dus :duh:.

oftopic:

wat heb ik juist nodig?

ontopic:

f**k ik dach echt dat ik eindelijk onbeperkt online kon spelen op mijn kamer niet dus :duh:.

Om internet in huis te krijgen moet je uberhaupt betalen. Wat je er daarna mee doet, hoe je het naar je computer of naar je PS3 krijgt, moet je zelf weten. Maar op welke manier je dat dan ook doet, het kost altijd extra geld(tenzij je iets gratis op de kop kan tikken).

Internet je huis in laten krijgen kan bijvoorbeeld met ziggo of een andere maatschappij. Dat ligt ongeveer rond de 20€ per maand. Als het goed is betalen je ouders dat nu(ligt eraan of je (nog) bij je ouders woont)...

Maar om hier te kunnen posten heb je internet nodig(dat heb jij dus al) dus wat loop je te zeiken!?

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik heb het systeem gehad voor een tijd om online te kunnen gamen, maar het is absoluut geen aanrader. Op een of andere manier was men connectie altijd enorm laag, kreeg je soms waanzinnige rare dingen te zien en was het enorm moeilijk om juist te kunnen spelen. Constant werd ik gedisconnected met het internet, kon ik amper men headset gebruiken, ...

• 2 weken later...
Geplaatst:
oftopic:

wat heb ik juist nodig?

ontopic:

Om internet in huis te krijgen moet je uberhaupt betalen. Wat je er daarna mee doet, hoe je het naar je computer of naar je PS3 krijgt, moet je zelf weten. Maar op welke manier je dat dan ook doet, het kost altijd extra geld(tenzij je iets gratis op de kop kan tikken).

Internet je huis in laten krijgen kan bijvoorbeeld met ziggo of een andere maatschappij. Dat ligt ongeveer rond de 20€ per maand. Als het goed is betalen je ouders dat nu(ligt eraan of je (nog) bij je ouders woont)...

Maar om hier te kunnen posten heb je internet nodig(dat heb jij dus al) dus wat loop je te zeiken!?

omdat ik nu via een laptop post met internet card of bij mijn vader ben waar ik meestal online kan spelen.

mijn ouders zijn gescheiden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...