Timske Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Ik vind hem wel vet.. Links bij Stewie is de zon, een beetje mislukt maarja.. En de tekst onder Stewie is ene beetje klein Bewerkt: 8 november 2008 door Timske Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 zon is te fel en teksy (inderdaad) te klein als je de zon verwijdert of minder fe maakt en de tekst onder stewie wat grooter is hij wel mooi Reageren
joppie Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Hetzelfde als hierboven, en inderdaad de tekst daar heb ik nog iets ander over...namelijk, het is niet te lezen... Wat staat er? 'The big boy in a diaper'' ? Wat is een diaper? Dus de tekst is zeer onduidelijk en dat licht effect te fel. Voor de rest is hij wel leuk, misschien aan de simpele kant maar dat is verder niet erg. Reageren
Timske Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Diaper is een pamper/luier. Maar hebben jullie rates? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik vind het wel een leuke sig maar ik denk dat je eens op Dafont.com moet kijken voor een leuk origineel font. De tekst is naar mijn part te groot en dat kleine zinnetje viel mij eerst op als een lijntje. Dus gewoon te klein. En als laatste de Zon. Die is een beetje heel fel. Feller dan waar ik van hou. Ik zou de zon minder fel maken, en Stewie meer inblenden Cijfer: 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.