Wienish Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Hallo, ik zat zojuist GTA IV te spelen, even bezorgd en na anderhalf uur kwam ik weer thuis en wilde ik doorspelen (normaal is dit geen probleem), helaas kon ik enkele functies niet meer uitvoeren (te denken aan pakken mobieltje, bommen gooien, weet niet of dit overbodige info is), toen heb ik aan de achterzijde de I O knop omgezet, waardoor het systeem dus uitging (via het touchknopje werkte namelijk niet). Toen het systeem uit was, heb ik 't weer aangezet, en kreeg ik geen beeld meer. De touchknop werkt inmiddels wel na 10 seconden (met uitgaan, op aangaan reageert ie meteen), maar het beeld krijg ik niet meer in werking. Alle kabels steken er góéd in, dus daar kan het niet aan liggen. Ik zou graag zsm antwoord willen hebben, en ik ben al blij als er pogingen worden gedaan om mij te helpen! Alvast bedankt. Mvg, Wienish Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 e mail sony hier eens over....misschien kunnen zij je verder help.. en heb je helemaal geen beeld meer of alleen met gta IV?? Reageren
Wienish Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) e mail sony hier eens over....misschien kunnen zij je verder help..en heb je helemaal geen beeld meer of alleen met gta IV?? Ook zonder cd heb ik geen beeld. Met andere cd's heb ik nog niet geprobeert. Edit: heb jij misschien e-mail adres van Sony? Bewerkt: 8 november 2008 door Wienish Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Dit is hun klantenservice: 0495 574 817 BRON Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.