Jump to content

online xbox360


fbree

Recommended Posts

Beste forum leden,

Ik heb GTA IV gekocht en heb het nu een paar missies gespeeld, maar wilde nu ik xbox live heb ook online gaan.

maar hoe kan ik online als ik in het menu game ga staat daar alleen load game, new en nog wat maar geen multiplayer ofzoiets.

ik heb hem op family staan heeft dat er wat mee te maken dat dit niet werkt? of weten jullie de reden dat ik niet online kan?

MVG Fbree

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gooi er ook even een vraagje bij, als ik Xbox Live installeer ben ik mijn savegame kwijt. En als ik live verwijder dan heb ik hem weer, is dit normaal? En is het mogelijk mijn internetkabel te verwijderen zonder dat ik opnieuw live moet aanmelden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik gooi er ook even een vraagje bij, als ik Xbox Live installeer ben ik mijn savegame kwijt. En als ik live verwijder dan heb ik hem weer, is dit normaal? En is het mogelijk mijn internetkabel te verwijderen zonder dat ik opnieuw live moet aanmelden?

Live installeren? Waar heb je het nou over man!? En vind jij inloggen zo tijdrovend, als je je internet kabel eruit trekt stopt internet er dus mee op de lolbox waardoor je dus niet meer op Live kan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...