gabbergon Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Bij bomb da base II in de multiplay switcht mijn ps3 altijdt terug naar single play als ik(of iemand anders) met een heli boven die bood vliegt en bijna land. dit gebeurde nog niet voor de 1.03 patch! hebben jullie dit ook ofzo? (het is mogenlijk dat het aan mijn conectie ligt, heb het nog ma 2x gedaan) hieronder:ook na de patch 1.03? Bewerkt: 9 november 2008 door gabbergon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Ik denk dat het aan jou ligt dan want ik heb het nog nooit gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 het is een bug die er sinds de laatste update is bijgekomen; heb er zelf ook last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Ik heb er ook geen last van, ik heb wel dat er in multiplayer na delaatste patch een hoop gebouwen afgesloten zijn die daarvoor nog betreedbaar waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Jah dat probleem heb ik zelf ook al ontdekt en het begint me erg te irriteren!! Hoe wordt dit probleem verholpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Elt_n Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb precies hetzelfde probleem. heb al op alle manieren geprobeerd de boot te bereiken maar steeds komt er een laad-scherm en sta ik weer in de singleplayer. is het een mogelijkheid om die laatste update/ patch ongedaan te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
greenmenno Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ja hier heb ik ook last van , ik word er ziek van. Op deze manier krijg ik nooit me 'Flying the Co-op' halen. Ik weet niet of deze bug altijd gebeurt maar bij mij tot nu toe wel .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.