Honkbal95 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 hey ik moest mijn spel laatst opnieuw installeren en toen kreeg ik deze error Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Ik ken dit probleem. >Klik.< Je DVD is waarschijnlijk vies en/of beschadigd. Reinig je DVD eens met een doekje. Drupje water erop, en dan uitwrijven. Zorg dat je DVD niet meer vochtig is als je'm in je PC steekt. Heeft het geen effect, dan kan je de DVD van iemand anders gebruiken om je SA te installeren. Meestal kan de DVD SA niet installeren, maar wel afspelen. Succes. Edit: Wat je ook kan doen, is dit: Als je tijdens de installatie het uitvinkt dat je een radio installeert, dan zal hij wel goed gaan lopen. Bewerkt: 9 november 2008 door MegaPilot Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 dat heb ik net gedaan maar heb je wel gewoon normaal ingame geluid en doet je usertrack het dan ? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) dat heb ik net gedaan maar heb je wel gewoon normaal ingame geluid en doet je usertrack het dan ? Ingame geluid zou er normaal moeten inzitten. Probeer het eens uit. Je Usertrack zal dan *denk ik* niet werken aangezien je geen radio hebt geïnstalleerd. Succes. @ hieronder: Ik dacht dat hij vuil was, maarja, twee grote breuken. Bewerkt: 9 november 2008 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Altijd als je "cyclische redundantiefout" krijgt, is je DVD ernstig beschadigd. Waarschijnlijk zelfs uitgescheurd, of in ieder geval een flinke kras. Meestal komt dit doordat je hem in het boekje van SA hebt zitten, dus als je dat als hoes gebruikt: niet meer doen. Het is algemeen bekend dat die hoes (dat boekje zegmaar) zorgt voor beschadigingen. Wat ik je aanraad: gebruik de install-cd van een ander, of koop gewoon een nieuwe. Tegenwoordig is SA niet al te duur meer... @ Megapilot: een krasje werk je nooit weg d.m.v. schoonmaken. Deze fout is altijd een beschadiging van de DVD, dus heeft schoonmaken geen zin. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 word toch maar een nieuwe kopen kom er net achter dat er 2 groote breuken in het midden zitten maar toch bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.