dn_mathias Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 weet er iemand hoe je gta lcs op psp zet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Gewoon de UMD erin stoppen, en je PSP opstarten... Edit: Oooh... Jij bedoelt hoe je GTA: LCS op je PSP moet zetten, dus je hebt hem illegaal? En daarmee mogen we je niet verder helpen. Bewerkt: 9 november 2008 door GTA Haas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dn_mathias Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 nee ik bedoel downloaden en dan op psp zetten . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 nee ik bedoel downloaden en dan op psp zetten . Nee, dat is illegaal. En daar mogen wij jou niet meer verder helpen!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 nee ik bedoel downloaden en dan op psp zetten . Je wilt hem downloaden en op je PSP installeren? Zoiezo mag ik je niet helpen, dan kom ik in strijd met de forumregels, die jij misschien nog even moet doorlezen, wel kan je ik je tippen om het spel gewoon te kopen. Het zal niet duurder zijn dan 10 euro. En het is zeker de moeite waard . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Lijkt me duidelijk, dit is tegen de Regels en wordt hier dan ook niet besproken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts