KillerZero86 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik ben op zoek naar een nieuwe psp racegame. Nu vind ik die te duur om zomaar even te gaan halen, en dus wil ik graag even van jullie weten wat jullie nu echt een topper vinden op dit gebied Dus: Welke vinden jullie echt de beste? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Zelf vind ik het spel: Midnight Club: Los Angeles leuk. Anders kijk even op Consoleshop.nl. Daar vind je ook erg goede en mooie race game's voor de PSP. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik ben op zoek naar een nieuwe psp racegame. Nu vind ik die te duur om zomaar even te gaan halen, en dus wil ik graag even van jullie weten wat jullie nu echt een topper vinden op dit gebiedDus: Welke vinden jullie echt de beste? Als je van motoren houdt: Super Bike World Championship. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 voor de rest niemand die leuke racegames heeft? Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Beide Burnouts (Legends en Dominator) zijn aan te raden eveneens als het vergelijkbare FlautOut: Head On!. Dit zijn in mijn ogen de beste "race" games en bieden naast het racen ook leuke extra's. De nieuwe versie van Midnight Club voor de PSP schijnt ook een erg goede game te zijn. Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 middernachtclub die is wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.