Pmixer Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Pleas Wie kan mij uitleggen hoe ik: Tuningparts Rims Buildings CleoMods In Gta Kan zetten ??? k heb nu 27 mods er in maar ik kan niet tunen :S Pleas Help me Misschien msn of mag dat niet?? Bericht voor Moderator: Als je geen msn ner mag zetten wil je dan ff mailtje sturen dat het niet mag dan verander ik mijn bericht ff >>> Door Dutchy3010: Dat mag niet, dus graag, wanneer je het antwoord weet, gewoon in dit topic melden. <<< Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Je hoeft niet een hele topic te maken, hier heb je tut's! Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Ok Maar die snap ik nooit LOL Enehh. Hoe maak ik backup van Gta3.img wand ik heb al vaker problemen gehad iemand iets simpels?? -----Oh en Dutchy3010 Thanks ----- Bewerkt: 9 november 2008 door Pmixer Reageren
Beagle Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ok Maar die snap ik nooit LOLiemand iets simpels?? LOL Of je moet ze proberen te snappen, of je moet wachten op mijn Megatut van Mods installeren, die al deels klaar is met de onderdelen: Carmods, Handling, Carcols, Models & Texturen. Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Maar ff Ik snap egt niet hoe ik velgen moet installeren :S En ik snap ook niet hoe ik eeb backup kan maken :S ( Va n gta3.img) Reageren
Beagle Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Maar ff Ik snap egt niet hoe ik velgen moet installeren :SEn ik snap ook niet hoe ik eeb backup kan maken :S ( Va n gta3.img) Velgen installeren, staat het niet gewoon in de readme? Ow, en een backup maken is heeeel lastig, volg de volgende stappen: 1. Kopier je GTA3.IMG Nu heb je een backup gemaakt. Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 snapje wat ik er mee bedoel ?? / Reageren
Beagle Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Je hebt in de readme gekeken? EDIT: Het is gelukt Bewerkt: 9 november 2008 door Beagle Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 nee het is niet gelukt als ik naar bijv. transfender gaa dan op wheels dan doet ie het niet looptie vast Reageren
Beagle Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Zeg eerst eens welke mod het is, een link dus En, heb je het helemaal geinstalleerd als in de readme stond? Reageren
Pmixer Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 nee hij doet het al maar.. hoe zet ik ENBSeries lager K heb namelijk 265Mb Video kaart Nvidia GeForce Asus En8400GS Silent Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 nee hij doet het al maar..hoe zet ik ENBSeries lager K heb namelijk 265Mb Video kaart Nvidia GeForce Asus En8400GS Silent Weinig kans dat ENB series soepel draait op dat kaartje van jou, veel te langzaam geval... Zet de resolutie gewoon op zo laag mogelijk, draw distance op laag enzovoort. Reageren
Puma Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Wat is nou het verschil tussen tekst in een tutorial lezen of tekst in een bericht als dit..? Neem gewoon eens de moeite om die tutorial te lezen, we hebben die tutorials niet voor Sjaak Trekhaak zitten maken (spreekwoordelijk dan..). Als je het niet snapt dan probeer je een andere tutorial of lees je het gewoon nog een keer, of probeer je het zelf uit: daar leer je namelijk het meeste van. ENBSeries: Wacht gewoon tot Gta:IV uit is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.