Jump to content

Guitar Hero 3

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

De titel zecht het al een beetje, maar weet iemand hoe ik aan de downloadable content van Guitar Hero 3 voor de PS3 kan komen?

MvG

Peter

Geplaatst:

om de DLC te downloaden moet je internet verbinding hebben. Als je deze hebt moet je online gaan met Guitar Hero en dan zul je ergens Downloadable Content zien staan. Daar moet je na toe en kun je ze downloaden. Voor sommige moet je wel geld betalen, zoals het nieuwe album van Metallica, maar sommige zijn ook gratis. ;)

Geplaatst:
om de DLC te downloaden moet je internet verbinding hebben. Als je deze hebt moet je online gaan met Guitar Hero en dan zul je ergens Downloadable Content zien staan. Daar moet je na toe en kun je ze downloaden. Voor sommige moet je wel geld betalen, zoals het nieuwe album van Metallica, maar sommige zijn ook gratis. ;)

Ik heb dus al gekeken bij het Online menu, maar daar staan alleen opties om tegen elkaar te spelen online, of de code waarmee je een account kan aanmaken op guitarhero.com

Geplaatst:
En in de PS Store bij Game Extra's dan?

Daar heb ik alleen van Guitar Hero World Tour extra nummers kunnen vinden, vond ik heel vaag..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...