peter-de-gekste Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hallo mensen, De titel zecht het al een beetje, maar weet iemand hoe ik aan de downloadable content van Guitar Hero 3 voor de PS3 kan komen? MvG Peter Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 om de DLC te downloaden moet je internet verbinding hebben. Als je deze hebt moet je online gaan met Guitar Hero en dan zul je ergens Downloadable Content zien staan. Daar moet je na toe en kun je ze downloaden. Voor sommige moet je wel geld betalen, zoals het nieuwe album van Metallica, maar sommige zijn ook gratis. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 om de DLC te downloaden moet je internet verbinding hebben. Als je deze hebt moet je online gaan met Guitar Hero en dan zul je ergens Downloadable Content zien staan. Daar moet je na toe en kun je ze downloaden. Voor sommige moet je wel geld betalen, zoals het nieuwe album van Metallica, maar sommige zijn ook gratis. Ik heb dus al gekeken bij het Online menu, maar daar staan alleen opties om tegen elkaar te spelen online, of de code waarmee je een account kan aanmaken op guitarhero.com Reageren
FerryN Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 En in de PS Store bij Game Extra's dan? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 En in de PS Store bij Game Extra's dan? Daar heb ik alleen van Guitar Hero World Tour extra nummers kunnen vinden, vond ik heel vaag.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.