Sanduwr Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hallo, ik heb GTA San Andreas op mijn computer laatste gemodt. alleen nu heb ik het probleem dat die de levels niet meer laad en dan afsluit met een foutmelding. Heeft toevallig iemand heel even tijd om mij de orginele bestanden van: Vehicles (IDE bestand) (GTA --> Data) Handeling (CFG bestand) (GTA --> Data) Carcols (DAT bestand) (GTA --> Data) en GTA3 (IMG-bestand) (GTA --> Models) even te zippen en dan door te sturen naar sandertjuhh1(at) live DOT nl ik kan namelijk de cd niet meer vinden, (aangezien ik dit altijd zonder cd kan spelen..) Alvast bedankt!.. Groeten van Sander.
Beagle Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hallo,ik heb GTA San Andreas op mijn computer laatste gemodt. alleen nu heb ik het probleem dat die de levels niet meer laad en dan afsluit met een foutmelding. Heeft toevallig iemand heel even tijd om mij de orginele bestanden van: Vehicles (IDE bestand) (GTA --> Data) Handeling (CFG bestand) (GTA --> Data) Carcols (DAT bestand) (GTA --> Data) en GTA3 (IMG-bestand) (GTA --> Models) even te zippen en dan door te sturen naar sandertjuhh1(at) live DOT nl ik kan namelijk de cd niet meer vinden, (aangezien ik dit altijd zonder cd kan spelen..) Alvast bedankt!.. Groeten van Sander. Is dat nou even leuk, zo'n topic waar je al je bestanden kan aanvragen: VASTGEPLAKT TOPIC Owja, dat je het altijd zonder kan spelen wijst erop dat je een No-cd crack of een Mini-Image gebruikt, waar we helaas niet hier over mogen praten. Ten tweede mag je ook geen e-mailadressen geven
Ghost_Rider Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hallo,ik heb GTA San Andreas op mijn computer laatste gemodt. alleen nu heb ik het probleem dat die de levels niet meer laad en dan afsluit met een foutmelding. Heeft toevallig iemand heel even tijd om mij de orginele bestanden van: Vehicles (IDE bestand) (GTA --> Data) Handeling (CFG bestand) (GTA --> Data) Carcols (DAT bestand) (GTA --> Data) en GTA3 (IMG-bestand) (GTA --> Models) even te zippen en dan door te sturen naar sandertjuhh1(at) live DOT nl ik kan namelijk de cd niet meer vinden, (aangezien ik dit altijd zonder cd kan spelen..) Alvast bedankt!.. Groeten van Sander. Ik kan je nu al zeggen dat dit redelijk onmogelijk is. De data bestanden zullen geen probleem zijn, maar de gta3.img is de boosdoener. Deze is té groot om in te pakken en te uploaden. Je kan het beste SA opnieuw instaleren met een disc vna je vriend, als ze die hebben, of een nieuwe San Andreas kopen voor maar €15.
iefen Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 ik zag sa zaterdag in de intertoys/dixons voor €20,-
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wij bieden inderdaad geen hulp aan (mogelijk) illegale spellen.
Recommended Posts