AeroCool (gast) Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 ey iedereen over 4 weken kom GTA IV op Pc uit wat gaan jullie als eerste doen als gta uit is ga je eerst missie's doen of kijk je even rond of ga je de politie gelijk uitdagen????? ik ben benieuwd van jullie mening Reageren
Little Jacob Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik ga hem eerst installeren En ik heb hem al op de playstation 3 dus ik weet wel hoe het zit... ik ga gewoon beginnen met de missies te doen zodat alle landen vrij gespeeld zijn. Reageren
Mana_powa Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Jammer.. ik koop hem later denk ik.. want ik zit hier met mijn trotste Agp video kaart 6800xt... ! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik ga eerst 1 missie doen en daarna ga ik een politieagent platrijden dan met zijn pistool een paar mensen dood schieten. ^_^ Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 ik zal zelf nog even zeggen wat ik als eerste gaat doen ik ga eerst lekker de missies doen Reageren
yosata Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik heb gta 4 op de consoles pas 2 keer gespeeld dus ik ga gewoon ff wat missies doen en daarna misschien wat lol trappen wel ... dat hij tot 3 december is uitgesteld, maar gelukkig kan mijn pc hem aan op de aanbevolen systeemeisen! Reageren
-Simon- Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Denk dat ik eerst gewoon de hele stad ga opblazen .. Reageren
sytzedewitte Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik ga natuurlijk meteen missies doen en alle eilandenden unlocken:D Reageren
gtaa Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik ga eerst testen wat het maximale is kwa settings (AA, resolutie, AF etc) op mijn systeem, en dan alles bewonderen :') . Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik ga dan gelijk met missie's beginnen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Kijken of het sterren systeem van de stad wel deugt. Reageren
ikt Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Kijken wat de memory adress voor de health is en die dan vastzetten zodat ik lekker met godmode kan spelen. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 als jullie in de game voor het eerst gaan daten wat ga je met je meisje doen?? ik ga eerst naar een theaterzaal Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Ik ga vooral missies doen zodat k overal heen kan. En tussendoor een paar keer lkkr vrij spelen, mensen voormoorden enz enz enz. Als k em heb ga k eerst ff verkennen en dan gelijk missie's doen. Bewerkt: 18 november 2008 door WarGamer599 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.