Jump to content

Voeding coolermaster 460 watt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik wil graag een nieuwe voeding heb nu een sweex.alleen heb ik geen verstand van.kan ik zel fde voeding plaatsen?

groeten D_nl

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan zelf een voeding plaatsen. Je moet alleen wel enige kennis hebben van hardware, en een goed geheugen. Als je namelijk een draadje vergeet, of een draadje aansluit op een verkeerd plugje, moet je de brandweer bellen.

Hoe je het het beste kan doen:

- Schrijf op een blaadje welke draadje's van de voeding naar de hardware loopt. (Bijvroobeeld: 1x 24 PIN moederbord plug, 1x 4 PIN CPU plug, 2 SATA plugs, 1 IDE plug, 1 6x PCI Express plug)

- Haal de draadjes los en schroef de voeding eruit.

Plaats de nieuwe voeding, schroef hem vast en sluit alle stekkers (Bijvroobeeld: 1x 24 PIN moederbord plug, 1x 4 PIN CPU plug, 2 SATA plugs, 1 IDE plug, 1 6x PCI Express plug) weer aan.

A child can do the washes. :bonk:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Mijn oom gaat helpen dan lukt het wel.ikvraag gewoon nog wat :puh:.Sapphire ATI X1650Pro, 512MB ik koop deze kaart erbij.kan die op de voeding of heb je er meer watt voor nodig?(iemand zij tegen me dat je meer watt moet hebben voor betere vidoekaarten.

Geplaatst:
Mijn oom gaat helpen dan lukt het wel.ikvraag gewoon nog wat :puh: .Sapphire ATI X1650Pro, 512MB ik koop deze kaart erbij.kan die op de voeding of heb je er meer watt voor nodig?(iemand zij tegen me dat je meer watt moet hebben voor betere vidoekaarten.

De X1650 gebruikt maximaal 40 Watt. Dat gaat prima met een 460Watt voeding. Mijn kaart vraagt 120Watt power, en die bedien ik makkelijk met een 380Watt voeding. Geen probleem dus. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...