lexus123 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Hier een topic over het spelletje LineRider(LR). LR is te vinden op deze site. Het is echt super makkelijk te besturen en je kan er echt super vette dingen mee maken. Maar wat vinden jullie eigenlijk van dit spelletje? Ik vind het zelf best wel een leuk spel en ik heb op internet gekeken voor wat tutorials(ja die bestaan er zelfs voor dit spel) en ik kan nu aardig wat vette dingen maken. Bewerkt: 9 november 2008 door lexus123 Reageren
Zaahed Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik speel dit spel en ik ben er best goed erin geworden. Ik had meestal tuts op youtube gevolgt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Het is best fun, maar begint te vervelen na enige tijd. Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Het is best fun, maar begint te vervelen na enige tijd. Daar heb je wel gelijk in ja... Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Het is best fun, maar begint te vervelen na enige tijd. Daar heb je wel gelijk in ja... Inderdaad dan is het niet meer leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.