Jorair Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hallo, Ik wil mijn cd-drive verwisselen, maar daarvoor moet ik dus mijn case opendoen. Nu heb ik gehoord dat je voor je dit doet de statische energie van je kast af moet halen of zoiets omdat anders bepaalde onderdelen beschadigd kunnen raken. Is dit waar, en hoe doe je dit dan? En zijn er nog andere voorzorgsmaatregelen waar ik rekening moet mee houden? Bedankt . Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Er zit een schakelaar achter op de kast, als je deze uit zet kan er niks gebeuren, trek ook alles eruit dat op je pc aangesloten is. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 ik heb dit al meerdere keren gedaan, en haal soms de stroomkabel niet eens los (dat is toch wel aan te raden aangezien je eenn schok schijnt te kunnen krijgen, maar dat is mij nog niet overkomen). Dus volgens mij kan er weinig gebeuren Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 en je moed je zelf ontladen dus geen wolle kleding dragen en je aan iets van metaal vast pakken omdat sommige onderdelen in je pc vooral werkgeheugen er niet tegen kunnen zo heb ik mijn werkgeheugen balkje kapot gemaakt.. dus let er op Reageren
Naudin Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 iets van metaal Bijvoorbeeld je radiator. Maar bij het verwisselen van een cd drive lijkt me dit niet zo heel erg nodig. Reageren
Jorair Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 OK, bedankt allemaal . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.