Jump to content

High Noon

Samurai

Recommended Posts

ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vond niets, dus

High Noon lukt me niet, Pulaski ontsnapt steeds

Je moet hem proberen zo lang mogelijk achtervolgen tot ie overkop vliegt of vast geraakt.Je kan proberen met een Minigun direct klaar te staan als Pulaski wegloopt naar zijn Buffalo.

Als dat niet lukt zul je hem moeten achtervolgen.

Je kan een Drive-by doen of hem volgen tot hij vast geraakt.

Delen op andere websites

welke missie is dit nog maar?

daar heeft ie iets aan <_<

@Samurai: dat is zeker een moeilijke missie, je moet snel die bandito pakken en hem achterna rijden, bij mij reed ie best vaak tegen dat bord aan als je zo die zandpad uitrijd, dan snel uitstappen en schieten(uitkijken hij schiet ook terug) en als dat niet lukt moet je hem achterna rijden en driveby's proberen te maken tot de auto ontploft. succes ;)

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

ik heb eigenlijk ook een vraag iedereen zecht en in elke walktrough staat pak dan de dune en vermoord met behulp van drive-by hem maar bij mij heeft er in de 4 keer dat ik de missie deed nooit een dune gestaan en staat er aleen maar een bandito :blink: <_<

hoe kan dat?

Delen op andere websites

Dat zou best nog wel is kunnen :(.

Maar er is ook een cheat dat je auto niet stuk kan gaan, die kan ik evt. wel voor je opzoeken. (gebruikt mijn broertje heel vaak :puh:)

kijk gewoon hier dan heb je ze allemaal :puh:

Het kan aan mij liggen maar ik zie geen cheat waar staat dat je auto niet kan ontploffen ;). Maar ik zal het morgen wel aan mijn broertje vragen, die weet zowat alle cheats :puh:.

Edit: De cheat die ik heb gegeven zorgt er ook voor dat je auto onvernietigbaar is

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...