Samurai Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vond niets, dus High Noon lukt me niet, Pulaski ontsnapt steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 welke missie is dit nog maar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vond niets, dusHigh Noon lukt me niet, Pulaski ontsnapt steeds Je moet hem proberen zo lang mogelijk achtervolgen tot ie overkop vliegt of vast geraakt.Je kan proberen met een Minigun direct klaar te staan als Pulaski wegloopt naar zijn Buffalo. Als dat niet lukt zul je hem moeten achtervolgen. Je kan een Drive-by doen of hem volgen tot hij vast geraakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) welke missie is dit nog maar? daar heeft ie iets aan <_< @Samurai: dat is zeker een moeilijke missie, je moet snel die bandito pakken en hem achterna rijden, bij mij reed ie best vaak tegen dat bord aan als je zo die zandpad uitrijd, dan snel uitstappen en schieten(uitkijken hij schiet ook terug) en als dat niet lukt moet je hem achterna rijden en driveby's proberen te maken tot de auto ontploft. succes Bewerkt: 6 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Dit is ook nog handig: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LV_D2 PS:Zoekfunctie niets gevonden? :huh: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...31&hl=high+noon Bewerkt: 6 april 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 en de Walktrough is ook wel handig :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 ben er door, ik sleurde pulaski uit de auto en dan gewoon neerknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) niet zo moeilijk toch gewoon een kwestie van tijd Bewerkt: 8 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 ik heb eigenlijk ook een vraag iedereen zecht en in elke walktrough staat pak dan de dune en vermoord met behulp van drive-by hem maar bij mij heeft er in de 4 keer dat ik de missie deed nooit een dune gestaan en staat er aleen maar een bandito :blink: <_< hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 die bedoelde waarschijnlijk een bandito met "dune" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Voor degenen die cheats gebruiken: L1,L2,L2,up,down,down,up,R1,R2,R2 Deze cheat zorgt dat als je tegen een auto aan rijdt hij explodeert . Dus gweoon tegen Pulaski's auto aanrijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ontploft je eigen auto dan niet als hij je raakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Dat zou best nog wel is kunnen . Maar er is ook een cheat dat je auto niet stuk kan gaan, die kan ik evt. wel voor je opzoeken. (gebruikt mijn broertje heel vaak ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Dat zou best nog wel is kunnen . Maar er is ook een cheat dat je auto niet stuk kan gaan, die kan ik evt. wel voor je opzoeken. (gebruikt mijn broertje heel vaak ) kijk gewoon hier dan heb je ze allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Dat zou best nog wel is kunnen . Maar er is ook een cheat dat je auto niet stuk kan gaan, die kan ik evt. wel voor je opzoeken. (gebruikt mijn broertje heel vaak ) kijk gewoon hier dan heb je ze allemaal Het kan aan mij liggen maar ik zie geen cheat waar staat dat je auto niet kan ontploffen . Maar ik zal het morgen wel aan mijn broertje vragen, die weet zowat alle cheats . Edit: De cheat die ik heb gegeven zorgt er ook voor dat je auto onvernietigbaar is Bewerkt: 11 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.