Foefke Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 asi installer geeft fouten na het installeren van vorbis enz. dat nodig is om asi's te installeren. geeft gta sa een errormelding als ik het spel wil starten! De gebruikte asi is afkomstig van de "osprey", een verticaal opstijgende beagle! Reageren
Foefke Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 De error vermeld het volgende: "Osprey Plug-in Load Failed. \n\nBad EXE Code. @406AED/406AF1" Reageren
Beagle Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 asi installer geeft foutenna het installeren van vorbis enz. dat nodig is om asi's te installeren. geeft gta sa een errormelding als ik het spel wil starten! De gebruikte asi is afkomstig van de "osprey", een verticaal opstijgende beagle! "een verticaal opstijgende beagle!" Ahum, wat moet dit betekenen? En niet dubbelposten, gebruik de editknop: En, heb je het wel goed geinstalleerd volgens de readme? Reageren
K.O. Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 asi installer geeft foutenna het installeren van vorbis enz. dat nodig is om asi's te installeren. geeft gta sa een errormelding als ik het spel wil starten! De gebruikte asi is afkomstig van de "osprey", een verticaal opstijgende beagle! "een verticaal opstijgende beagle!" Ahum, wat moet dit betekenen? Ik denk zelf dat het dit betekend. Deze V-22 Osprey mod is in ieder geval verticaal opstijgend en er staat iets van 'Beagle' tussen de Japanse tekens door.@Foefke: Ik neem aan dat het inderdaad om die mod gaat? Deze mod vereist inderdaad ASI Plugin Loader om te installeren. Althans, zoiets staat in de readme vermeld. Ik ben gaan zoeken op jouw foutmelding en ik kwam uit op dit Duitstalige topic waar iemand exact hetzelfde probleem lijkt te hebben. Blijkbaar kun je het ook zonder die ASI dinges doen, maar dan kun je niet echt verticaal vliegen, maar heb je wel 't model. In het topic lijkt het erop dat er een verkeerde versie van GTA SA gebruikt is. Blijkbaar kun je aan de hand van .asi plugins de gta_sa.exe zo aanpassen dat je verticaal kunt vliegen. Echter als je een andere versie van GTA SA hebt dan de maker van de tool, kunnen ze zo verschillen dat het niet werkt. Ik bedoel niet alleen of je versie 1.0, 1.1 of 2.0 hebt, maar ook of je gebruik maakt van een US versie, EU of zelfs JP. (Ik weet niet eens zeker of er een JP versie is, maar het is slechts een voorbeeld.) Blijkbaar is iemand (diigle, onderaan) er wel in geslaagd de mod werkende te krijgen op zijn SA, maar niet op een legale manier. Door een gekraakte .exe van een andere versie (degene die nodig is voor de mod) te downloaden lukt het wel. Wij mogen je daarbij echter niet helpen, omdat het downloaden van cracks als illegaal wordt beschouwd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.