FireFighter Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb net een nieuwe Sig gemaakt: Wat vinden jullie ervan? Zie bericht 11 voor versie 2 als je die ook wilt raten! Groeten, FF Bewerkt: 10 november 2008 door FireFighter Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Niet slecht, zeker niet! al is james bond niet mijn stijl vind ik hem zeker goed gelukt 8,5/10 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 (bewerkt) Kan je een V2 maken met border? Bewerkt: 18 november 2008 door Fiegel5 Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik heb Versie 1.0 en 2.0 klaar. Versie 1.0: A Versie 2.0: B Om een van deze twee te raten, moet je boven je rating ''A'' of ''B'' zetten, dan weet ik over welke je het heb. Bedankt voor de mensen die mij geholpen hebben met de border! S.v.p ontopic graag Groeten, FF Reageren
Angela16 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik vind hem wel mooi alleen die tekst is wat moeilijk leesbaar door die lichte plek in het midden. Reageren
jovinky Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Bagger ! Probeer tog wat meer kleuren er in te gooien. En wat render effecten te doen. En die border staat er trouwens wel goed bij . een 6.5 / 10 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Met border is hij wel stukken mooier moet ik zeggen, het is wel te zien dat je net begonnen bent. Het lichteffect op de tekst is net iets te fel wat het moeilijker lezen maakt. De achtergrond is redelijk, je hebt een lichte sig gemaakt. En ik heb het idee dat je met het linkse gastje nogal wat gekloot hebt. Toch redelijk voor de eerste keer, 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.