Jump to content

Het Nieuwe Album van AC/DC

Het nieuwe album van AC/DC  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie ervan?

• Gaat wel..
      1
    • Precies zoals vroeger.. Geweldig :D
      7
    • Nix aan.
      2
    • Beste album van hun aller tijden :D
      0
    • Anders?
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey Beste Mensen.

Ik had een vraag. Wat vinden jullie van het Nieuwe Album van AC/DC ? ''Black Ice''.

- Zelf vind ik het wel goed. Vooral Rock 'N Roll Train is heel goed.

Ik vind dat ze weer helemaal terug zijn gekomen :D!

PS

Als je anders kiest, zeg dan ook ff waarom ^_^

Geplaatst:

Ik ken alleen Rock 'N Roll Train, ik hoop dat dat een juiste afspiegeling voor de rest van het album is. :engel:

Het is wel ruig, en het is wel een leuk liedje. Maar het klinkt precies hetzelfde als de rest van hun muziek. Erg origineel is het niet. Maar goed, ACDC rockt wel gewoon verder, en daar gaat het om. 8)

Geplaatst:

Ik heb hem ook weer gekocht, hun CD en ik moet zeggen dat ze schijnbaar nog niet zijn veranderd. De stem van Brian Johnson is nog altijd even... speciaal als tevoren en Angus rockt er nog altijd op los in zijn schoolpakje. Ook de drums zijn best wel hetzelfde.

En die titels...wat een miskleunen :puh:

-Rock 'n Roll dream

-Rocking all the way

-She likes rock 'n roll

-Rock 'n roll train

Kan het nòg origineler? :puh:

Maar ik vind hun muziek nog altijd schitterend. Ik heb dan ook op het tweede gestemd ;)

Geplaatst:

Ik heb het album nog niet gehoord.

Ik heb alle voorgaande 17 albums wel dus verwacht niet veel nieuws.

Als hij in de aanbieding is, koop ik hem wel.

Geplaatst:

Het is weer als vanouds, niet tot nauwelijks veranderd en helemaal AC/DC zoals we die kennen. Vind het ook totaal niet erg dat deze band niet aan het experimenteren is geslagen maar aan bij hun roots zijn gebleven, want het is nog precies wat je graag van hun wilt horen. Na het dipje van afgelopen jaren vind ik dit ook weer een album dat bij de beteren hoort, ook al is het geen Back in Black. Wel te prijzen overigens, ze lopen onderhand ook al een 55-60 jaar op de aardkloot.

13 maart in Ahoy overigens nog even keuren of ze het echt niet verleerd zijn :).

Geplaatst:

In tegenstelling tot sommige andere pogingen tot een nieuwe klassieker uit te brengen (*kuchMetallicakuch*), is dit wel een geslaagd album geworden.

Niets nieuws, niks speciaals maar wel erg strak. Zeker niet hun beste, maar ik kan er mee leven :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Jah, ik heb de CD ook en ik vind het wel okey. Vooral Rock 'N Roll Train vind ik goed, maar dat zegt iedereen al. :tu:

@Tjoef: die titel zijn echt heeéééééél orgineel. (bullshit)

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik wou er ook een topic over maken, maar op een of andere manier is het er niet van gekomen :(

Klinkt zeker lkkr 8) Maar niet echt origineel. Wel klinkt het vertrouwd, zoals het oude AC/DC.

Geplaatst: (bewerkt)
Het is weer als vanouds, niet tot nauwelijks veranderd en helemaal AC/DC zoals we die kennen. Vind het ook totaal niet erg dat deze band niet aan het experimenteren is geslagen maar aan bij hun roots zijn gebleven, want het is nog precies wat je graag van hun wilt horen. Na het dipje van afgelopen jaren vind ik dit ook weer een album dat bij de beteren hoort, ook al is het geen Back in Black. Wel te prijzen overigens, ze lopen onderhand ook al een 55-60 jaar op de aardkloot.

13 maart in Ahoy overigens nog even keuren of ze het echt niet verleerd zijn :).

En 1 en 3 maart in het sportpaleis te Antwerpen :D Ik heb jammer genoeg geen ticket :-( in een half uurtje alles uitverkocht :bonk: Tickets kosten nu nog 300 euro ofzo!!!!!!!! Hoe ziek is dat? Dat is zo jammer :-(

Hier nog een berichtje van een website (deze) waar ik het volledig mee eens ben

schandalig

Ronduit schandalig dat mensen die niet naar acdc willen aan tickets raken en ze dan voor monsterlijke prijzen verkopen op vb ebay. Ik wil echt graag gaan omdat ik van acdc hou, ik verlang al jaren om naar een concert van hun te gaan en nu ik eindelijk de kans heb, gaat het niet. De hele ochtend heb ik zitten bellen, en online proberen te bestellen, ik ben niet binnen geraakt. Ik heb geen bakken geld, zelfs niet genoeg om 1 ticket te kopen als ik de prijzen nu reeds bekijk.

Om van muziek te genieten moet je tegenwoordig geld hebben.

bedankt

Toch wel erg voor die man(of vrouw)

En ik lees net dat 3 maar took is uitverkocht bij ons :-(

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Ik heb er bijna 3 uur voor naar een blauwe balk op m'n beeldscherm moeten kijken, het was hier in Nederland namelijk internet-only verkoop. Door de belachelijk slechte server capaciteit duurde de verkoop zo'n 3.5 uur, maar ook veel gedupeerden en torenhoge prijzen op marktplaats en ebay.

Enige wat je er aan kan doen is lid worden van ac/dc, dan kan je via hun site vaak nog een kaartje kopen als het bij het ticketbureau niet kan.

Geplaatst:

Geweldig album. De muziek luistert lekker weg en het is gewoon zoals het hoort bij AC/DC. Ik had het trouwens ook gelezen van die mafkezen die zomaar tickets kopen om ze voor mega veel geld te verkopen, het is gewoon debiel. Het zou eigenlijk niet moeten mogen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...