killerb01 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Dus als ik het goed begrijp als ik Dwayne vermoord en op het einde zorg dat Roman sterft moeten Little Jacob,Brucie en Packie alleen bove de 90% zitte of tellen je vriendinnen er ook bij??? bedankt al he Bewerkt: 10 november 2008 door killerb01 Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Dus als ik het goed begrijp als ik Dwayne vermoorden op het einde zorg dat Roman sterft moeten Little Jacob,Brucie en Packie alleen bove de 90% zitte of tellen je vriendinnen er ook bij??? bedankt al he Nee, je vriendinnen tellen niet mee, maar Roman en Dwayne moet je wel erbij hebben De trophy heet daarom ook libery city 5 Reageren
killerb01 Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Dus als ik het goed begrijp als ik Dwayne vermoorden op het einde zorg dat Roman sterft moeten Little Jacob,Brucie en Packie alleen bove de 90% zitte of tellen je vriendinnen er ook bij??? bedankt al he Nee, je vriendinnen tellen niet mee, maar Roman en Dwayne moet je wel erbij hebben De trophy heet daarom ook libery city 5 k bedankt Reageren
Nissan Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je dit keer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. Reageren
wupie Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. kun je roman nog uit vragen na de missie Mr. and Mrs. Bellic Bewerkt: 12 november 2008 door wupie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. kun je roman nog uit vragen na de missie Mr. and Mrs. Bellic Ja dit kan je, maar alleen maar als je Revenge gekozen hebt, niet Deal. Omdat Roman bij deze missie (Deal) vermoord wordt, bij Revenge leeft hij nog en zal Kate vermoord worden.[/font] Meer info vind je hier. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. WAT? Ik heb iedereen in leven gelaten behalve clarence of zoiets. Omdat ik weet dat hij niet uit zijn lessen heeft getrokken en weer van plan is je te vermoorden[/font] Kan ik die trophy dan niet meer behalen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. WAT? Ik heb iedereen in leven gelaten behalve clarence of zoiets. Omdat ik weet dat hij niet uit zijn lessen heeft getrokken en weer van plan is je te vermoorden[/font] Kan ik die trophy dan niet meer behalen? Volgens mij kan je deze niet meer halen, maar je kan het natuurlijk altijd wel eens proberen. Ikzelf ga het ook nog eens uittesten, als ik tijd heb. Reageren
-Simon- Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. WAT? Ik heb iedereen in leven gelaten behalve clarence of zoiets. Omdat ik weet dat hij niet uit zijn lessen heeft getrokken en weer van plan is je te vermoorden[/font] Kan ik die trophy dan niet meer behalen? Volgens mij kan je deze niet meer halen, maar je kan het natuurlijk altijd wel eens proberen. Ikzelf ga het ook nog eens uittesten, als ik tijd heb. Volgens mij kan je het dan nog halen, want het doel is dat Alle vrienden je leuk vinden, boven de 90 %. Clarence enz. horen niet bij je vrienden, Maar Roman, Little Jacob, Patrick, Brucie en Dwayne wel. Ik denk dat je hem gewoon nog kan halen! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. WAT? Ik heb iedereen in leven gelaten behalve clarence of zoiets. Omdat ik weet dat hij niet uit zijn lessen heeft getrokken en weer van plan is je te vermoorden[/font] Kan ik die trophy dan niet meer behalen? Volgens mij kan je deze niet meer halen, maar je kan het natuurlijk altijd wel eens proberen. Ikzelf ga het ook nog eens uittesten, als ik tijd heb. Volgens mij kan je het dan nog halen, want het doel is dat Alle vrienden je leuk vinden, boven de 90 %. Clarence enz. horen niet bij je vrienden, Maar Roman, Little Jacob, Patrick, Brucie en Dwayne wel. Ik denk dat je hem gewoon nog kan halen! Ely heeft het hier niet over de Achievement / Trophy "Liberty City (5)", maar over "No More Strangers". Reageren
AXIO Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. WAT? Ik heb iedereen in leven gelaten behalve clarence of zoiets. Omdat ik weet dat hij niet uit zijn lessen heeft getrokken en weer van plan is je te vermoorden[/font] Kan ik die trophy dan niet meer behalen? heb ik ook net gedaan Reageren
-Simon- Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Inderdaad. Net als de Thophy No more strangers, zul je ditkeer alle mensen IN LEVEN moeten laten wil je de throphy halen. WAT? Ik heb iedereen in leven gelaten behalve clarence of zoiets. Omdat ik weet dat hij niet uit zijn lessen heeft getrokken en weer van plan is je te vermoorden[/font] Kan ik die trophy dan niet meer behalen? Volgens mij kan je deze niet meer halen, maar je kan het natuurlijk altijd wel eens proberen. Ikzelf ga het ook nog eens uittesten, als ik tijd heb. Volgens mij kan je het dan nog halen, want het doel is dat Alle vrienden je leuk vinden, boven de 90 %. Clarence enz. horen niet bij je vrienden, Maar Roman, Little Jacob, Patrick, Brucie en Dwayne wel. Ik denk dat je hem gewoon nog kan halen! Ely heeft het hier niet over de Achievement / Trophy "Liberty City (5)", maar over "No More Strangers". Sorry, Verkeerd gelezen :$ Excuses Daarvoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.