Jump to content

Zit vast in het spel


ArieVis

Recommended Posts

Ik zit vast in het spel

Ik heb de missies van Playboy X en Dwayne afgerond. Maar ik moet nog een paar missies doen van Manny. Ik probeer hem te bellen maar krijg steeds de voicemail, en wordt ook niet door hem gebeld.

Ik moet nog 3 missies doen van Brucie

(of hoe je het schrijft. Maar dacht dat deze niet noodzakelijk zijn voor de verloop van de verhaallijn.

Bewerkt: door ArieVis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast in het spel

Ik heb de missies van Playboy X en Dwayne afgerond. Maar ik moet nog een paar missies doen van Manny. Ik probeer hem te bellen maar krijg steeds de voicemail, en wordt ook niet door hem gebeld.

Ik moet nog 3 missies doen van Barry (of hoe je het schrijft. Maar dacht dat deze niet noodzakelijk zijn voor de verloop van de verhaallijn.

de missie van Brucie of te wel barry of je niet te toen om de verhaallijn uit te spelen [/font]maar je hoeft maar twee missie te doen bij manny en die heb je als het goed is al gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast in het spel

Ik heb de missies van Playboy X en Dwayne afgerond. Maar ik moet nog een paar missies doen van Manny. Ik probeer hem te bellen maar krijg steeds de voicemail, en wordt ook niet door hem gebeld.

Ik moet nog 3 missies doen van Barry (of hoe je het schrijft. Maar dacht dat deze niet noodzakelijk zijn voor de verloop van de verhaallijn.

de missie van Brucie of te wel barry of je niet te toen om de verhaallijn uit te spelen [/font]maar je hoeft maar twee missie te doen bij manny en die heb je als het goed is al gedaan

Ja klopt ik heb 2 missies van Manny afgerond. Ik moet als ik de storyline volg beginnen met de Puerto Rico connection doen maar krijg geen telefoontje. Wie moet ik bellen of moet ik gebeld worden. En moet ik de missies van Brucie afronden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast in het spel

Ik heb de missies van Playboy X en Dwayne afgerond. Maar ik moet nog een paar missies doen van Manny. Ik probeer hem te bellen maar krijg steeds de voicemail, en wordt ook niet door hem gebeld.

Ik moet nog 3 missies doen van Barry (of hoe je het schrijft. Maar dacht dat deze niet noodzakelijk zijn voor de verloop van de verhaallijn.

de missie van Brucie of te wel barry of je niet te toen om de verhaallijn uit te spelen [/font]maar je hoeft maar twee missie te doen bij manny en die heb je als het goed is al gedaan

Ja klopt ik heb 2 missies van Manny afgerond. Ik moet als ik de storyline volg beginnen met de Puerto Rico connection doen maar krijg geen telefoontje. Wie moet ik bellen of moet ik gebeld worden. En moet ik de missies van Brucie afronden ?

Als het goed is moet je nu of al een teken zien van Elizabeta, of je moet nog gebeld worden door haar, want je moet voor de Puerto Rico connection eerst 2 missies van Elizabeta doen, voordat je weer voor Manny gaat werken.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie Puerto Rico Connection start gewoon bij de M van Manny Escuela. Als het goed is kun je daar gewoon heen gaan en de missie starten. Hier is een missieoverzicht. De witte lichte vakjes zijn niet nodig voor de storyline. De rode ofwel donkere vakjes zijn wel nodig voor de storyline. Klik hier voor de missie Puerto Rico Connection.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie Puerto Rico Connection start gewoon bij de M van Manny Escuela. Als het goed is kun je daar gewoon heen gaan en de missie starten. Hier is een missieoverzicht. De witte lichte vakjes zijn niet nodig voor de storyline. De rode ofwel donkere vakjes zijn wel nodig voor de storyline. Klik hier voor de missie Puerto Rico Connection.

Succes.

Heb de missie overzicht er al bij gepakt, en heb beide missies van Elizabeta al gedaan en die van Manny. Daarna heb ik alle missies van Playbox X en Dwayne afgerond. Maar nog geen teken van Manny of van Elizabeta gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie Puerto Rico Connection start gewoon bij de M van Manny Escuela. Als het goed is kun je daar gewoon heen gaan en de missie starten. Hier is een missieoverzicht. De witte lichte vakjes zijn niet nodig voor de storyline. De rode ofwel donkere vakjes zijn wel nodig voor de storyline. Klik hier voor de missie Puerto Rico Connection.

Succes.

Heb de missie overzicht er al bij gepakt, en heb beide missies van Elizabeta al gedaan en die van Manny. Daarna heb ik alle missies van Playbox X en Dwayne afgerond. Maar nog geen teken van Manny of van Elizabeta gehad.

Same problem here. Volgens mij moeten we gewoon de missie's van Brucie afronden. ^_^

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

De missie Puerto Rico Connection start gewoon bij de M van Manny Escuela. Als het goed is kun je daar gewoon heen gaan en de missie starten. Hier is een missieoverzicht. De witte lichte vakjes zijn niet nodig voor de storyline. De rode ofwel donkere vakjes zijn wel nodig voor de storyline. Klik hier voor de missie Puerto Rico Connection.

Succes.

Heb de missie overzicht er al bij gepakt, en heb beide missies van Elizabeta al gedaan en die van Manny. Daarna heb ik alle missies van Playbox X en Dwayne afgerond. Maar nog geen teken van Manny of van Elizabeta gehad.

Same problem here. Volgens mij moeten we gewoon de missie's van Brucie afronden. ^_^

Of gewoon even geduld hebben :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Of een new game starten :7 .

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ben eindeloos aan het wachten op een telefoontje om aan de volgende missie te beginnen. Ben het beu om elke keer weer uit te gaan met dat grietje of om me te bezatten met Roman.

Heb ook al mn mail gechecked, maar dat schiet ook niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

Of een new game starten :7 .

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ben eindeloos aan het wachten op een telefoontje om aan de volgende missie te beginnen. Ben het beu om elke keer weer uit te gaan met dat grietje of om me te bezatten met Roman.

Heb ook al mn mail gechecked, maar dat schiet ook niet op.

Ondertussen ben ik (en ASPHALT) er al achter gekomen dat je het eerste deel van Out of The Closet benodigd is om The Puerto Rican Connection te beginnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...