Visser23 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.s.m. Opmerking: Mijne komt na die van jou
Jay; Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik wil de strijd best aan gaan. Hier mijn creatie:
TomHagen Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Jay;: De border boven en onder vind ik niet zo passen, duwt de sig een beetje in elkaar. De render gaat naar mijn mening iets te veel op in de achtergrond. De tekst is origineel, maar past niet zo bij de signature, mag iets levendiger. Die grijze blokjes eronder kan je weglaten, heeft geen toegevoegde waarde en hangt er zo los bij. Visser23: Je signature is veel te breed, je kan er aan beide kanten een stuk wegpakken. De achtergrond is wel levendig, vooral links van de render ziet het er mooi uit, maar past niet zo bij de voornamelijk witte render. Het licht rechts van de render kan wat minder fel, en dan aan beide kanten, of gewoon niet. De render zelf is iets te overbelicht. De tekst is nogal mislukt hebt ik het idee. Rechts de 'Visser23' mag wat kleiner, met een lagere opacity. De tekst 'Jefferson Farfan' past niet bij elkaar. 'Jefferson' en 'Farfan' zijn twee losse delen, terwijl het één naam is. Je zou ze wat dichter bij elkaar kunnen zetten, of misschien zelfs voor een klein deel overlappen. Iets kleiner en opacity iets lager en het is een stuk netter. Moeilijke keuze, maar ik stem op Jay;, omdat het allemaal beter bij elkaar past, het is meer één geheel.
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Jay;, je verdient een punt met deze overwinning. Gefeliciteerd! Helaas, helaas Visser23. Door deze nederlaag raak jij je punt weer kwijt. Jay: +1 Visser23: -1 Closed en updated.
Recommended Posts