bert.b Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 ik heb auto s gedownload maar ik weet niet waar ik ze moet zetten. Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 het beste is om bij google SAMI(San andreas Mod Installer) in te tikken. En dan dowload je hem (duuuuh). Het gebruiken van SAMi is heel makkelijk, je drukt op Install A Mod, dan zeg je waar je san andreas hebt geinstaleerd. Dan selecteer je je File, en dan instaleer je hem. Klaar! Succes!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 het beste is om bij google SAMI(San andreas Mod Installer) in te tikken. En dan dowload je hem (duuuuh). Het gebruiken van SAMi is heel makkelijk, je drukt op Install A Mod, dan zeg je waar je san andreas hebt geinstaleerd.Dan selecteer je je File, en dan instaleer je hem. Klaar! Succes!! Door SAMI gaat SA wat langzamer lopen. Tenminste dat heb ik heel vaak gehad. Misschien zijn deze topics wat voor de topicstarter: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35515 <= SAMI Tut http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 <= IMGTool Tut Reageren
K.O. Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Er zijn verschillende methoden om een car mod in het spel te zetten. Ik ga er in dit topic even vanuit dat je het over GTA San Andreas hebt, aangezien je daar verder niks over gezegd hebt. (In het vervolg wel doen!) Het meest gebruikt zijn de volgende twee methoden: - aan de hand van 'SAMI' - aan de hand van 'IMG Tool' De eerste is een automatische installer waarbij je op een paar knoppen drukt en de mod in je spel zit. De tweede is een programma waarmee je een bepaald bestand kunt openen om met een paar knoppen de mod in het spel te zetten. In principe is de eerste weg het gemakkelijkst voor mensen die niet met PC's om kunnen gaan, maar deze resulteert eerder in fouten en je hebt minder controle over wat er gebeurd. Daarom prefereer ik IMG Tool. IMG Tool is een programma dat je gratis kunt downloaden op internet. De mod heb je waarschijnlijk al gedownload. Deze mod bestaat uit een *.dff en een *.txd bestand. Het .dff bestand bevat het 3D model van de auto en het .txd bestand bevat de afbeelding die erop geplakt wordt. Deze twee bestanden moeten ín een bepaald archief, een ander bestand, gezet worden en de mod werkt. Dit archief heet 'gta3.img' en kun je vinden in de /models/ map in de map waar je GTA San Andreas geïnstalleerd hebt. In de meeste gevallen is dat C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/. SAMI kun je ook gratis downloaden op internet en is ook eenvoudig. Kies zelf maar welke je wilt gebruiken. Het is misschien ook raadzaam om ze gewoon allebei eens uit te proberen, zodat je zelf kunt kiezen wat je fijner vindt. Als je problemen hebt met wat voor modding problemen dan ook, kun je altijd in dit topic kijken, de zogenaamde 'Master Tutorial List'. Hierin kun je allerlei Nederlandstalige handleidingen vinden voor bepaalde mod-processen. Zo had je hier ook exact kunnen vinden hoe je een voertuig mod in het spel kunt zetten. Ook de links van zamg0d1 hier boven mij staan in deze lijst. Kijk er maar eens rond en je ziet vanzelf een handleiding die bij jouw probleem past. Die tutorial kun je dan gewoon volgen en je hebt binnen no time je car mod ingame gezet. Veel succes! Reageren
bert.b Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 ik heb een patch gedownload hoe moet ik hem installeren Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Het heet als he tgoed is GTA_SA.EXE. Vervang dat bestand door het bestand in de hoofdmap van SA, meestal hier: C\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Enkel vervangen en klaar! PS, kan je niet beter al deze soortgelijk vragen in dat eerste topic van je zetten? Bewerkt: 13 november 2008 door Remi-X Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Hij heeft het niet over een patch dat je de .exe moet vervangen, maar ik denk de downgrader. Je moet die uitpakken met >>Winrar<< en dan de uitgepakte .exe uitvoeren. Je zal dna wat op next en ok moeten drukken en dan is je V2 moddable. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.