Jump to content

Transfender

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Hoe kom ik in de werkplaats van transfender waar je dus gewoon kan lopen? Want ik zat op wikigta te kijken en ik kan nergens vinden hoe je er kan komen. Gr. Steven

post-98194-1226334032_thumb.jpg

Geplaatst:

Gezien de screen die je hier plaatst heb je de pagina van de TransFender op WikiGTA al gevonden. Daar staat ook in welke hemel en op welke coördinaten dit interieur zich bevindt. Via het normale speelveld (hemel K) is deze niet te bereiken (alleen met een voertuig via de garagedeur). Ga daarom eerst naar een betreedbaar interieur in dezelfde hemel als waar de TransFender zich bevindt en gebruik dan San Andreas Place Manager om naar het interieur te teleporteren. Teleporteren kan namelijk alleen van het ene interieur naar het andere interieur binnen dezelfde hemel en niet van een interieur in de ene hemel naar een interieur in een andere hemel. Succes ^_^

Geplaatst:

Ik ben naar dit vierkantje gegaan op de kaart en als ik daar kom dan zie ik alleen maar een huis en nergens een garage deur waar je doorheen kan of iets anders (dit is voor het eerst dat ik een ''Hemel E betreed of zoiets).

post-98194-1226336504_thumb.jpg

Geplaatst:

Als je het spel op de PC speelt raad ik je aan om de jetpack aan de kapstok te hangen en San Andreas Place Manager te gebruiken (zie mijn vorige post voor de link + uitleg). Anders ben ik bang dat je 'm over het hoofd hebt gezien en bij het naastgelegen restaurant bent uitgekomen. :?

Overigens is niet elk interieur betreedbaar via een hemel, of het heeft geen unsolid gedeeltes of het heeft geen enex waardoor je naar binnen kunt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...