Jump to content

NFS

_Night-Men_

Recommended Posts

Geplaatst:

welke Need For Speed is het leukst? want ik wil wel een nieuwe NFS hebben alleen ik weet niet welke het leukst is.

Geplaatst:

Ik zal Need for Speed Most Wanted doen.

Je hebt eerst een BMW m3/m5 ofzo.

Omdat je een race automatisch hebt verloren maar eigelijk telde dat niet.

En dan mag je een nieuwe auto kopen en dan moet je hoger op de blacklist komen je vrienden zijn volgensmij Rog en Mia (ze is best een lekkere chick :puh: ) enz.

Geplaatst:
kun je dan ook tunen en opvoeren enzo?

Tja je kunt ook je auto upgraden en kleuren vuur stickers enzovoort toevoegen dus je kan ook je auto pimpen.

Geplaatst: (bewerkt)
is die ook voor op de pc? en wat zijn de systeemeisen?

Nfs: Most Wanted is zeker voor de PC uitgekomen. :)

Klik hier om de systeemeisen te 'ontdekken'.

Nfs: Most Wanted raad ik ook aan. Uren Raceplezier. De mijlpaalraces zijn ook erg leuk. Politiewagens rammen, zoveel mogelijk schade aan de overheid toebrengen,...

Nouja, ik kan uren doorgaan. Koop het spel en ontdek het zelf! :)

Bewerkt: door MegaPilot

NFS Underground 2 blijft het beste deel uit de serie.

GamesMeter NFS Underground 2

In Need for Speed Underground 2 duik je diep in de subcultuur van de car-tuning. Je verkent in alle vrijheid een enorme stad die verdeeld is in vijf verschillende buurten en ontmoet rivaliserende racers. Die organiseren wedstrijden, geven tips over de vetste raceplekken en laten zien waar de populairste gelicenseerde upgrades te koop zijn. De game bevat nieuwe speltypen, uitgebreide mogelijkheden om het uiterlijk en de prestaties van je wagen te tunen en meer dan 30 gelicenseerde wagens.

Bewerkt: door Dwayne Forge

ok ik weet genoeg ik denk dat het NFS Most Wanted word hij kan op m'n pc heb de systeemeisen gechekt en NFSU2 heb ik al voor xbox

EDIT hoe duur is ie en waar kan ik hem het beste kopen?

Bewerkt: door gta fan1
Geplaatst:
ok ik weet genoeg ik denk dat het NFS Most Wanted word hij kan op m'n pc heb de systeemeisen gechekt en NFSU2 heb ik al voor xbox

Ok veel plezier met het spel. ^_^

Underground 2 is idd heel goed, maar het rijden is verschrikkelijk onrealistisch...

Het doet me herinneren aan Mario Kart :D

NfS: Prostreet begint gelukkig wel een beetje op rijden te lijken.

Maar de Need For Speed spellen zijn helemaal niet zo goed(vind ik) alleen zijn ze het meest populair, vooral door de slimme marketing van EA Games.

Bewerkt: door timmyhawky
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een vraagje, ik heb sinds gisteren NFS: Undercover. Nou alles is goed, maar ik heet 'Speler' Hoe kan ik dat veranderen? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...