_Night-Men_ Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 welke Need For Speed is het leukst? want ik wil wel een nieuwe NFS hebben alleen ik weet niet welke het leukst is. Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik zal Need for Speed Most Wanted doen. Je hebt eerst een BMW m3/m5 ofzo. Omdat je een race automatisch hebt verloren maar eigelijk telde dat niet. En dan mag je een nieuwe auto kopen en dan moet je hoger op de blacklist komen je vrienden zijn volgensmij Rog en Mia (ze is best een lekkere chick ) enz. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 kun je dan ook tunen en opvoeren enzo? Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 kun je dan ook tunen en opvoeren enzo? Tja je kunt ook je auto upgraden en kleuren vuur stickers enzovoort toevoegen dus je kan ook je auto pimpen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 is die ook voor op de pc? en wat zijn de systeemeisen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) is die ook voor op de pc? en wat zijn de systeemeisen? Nfs: Most Wanted is zeker voor de PC uitgekomen. Klik hier om de systeemeisen te 'ontdekken'. Nfs: Most Wanted raad ik ook aan. Uren Raceplezier. De mijlpaalraces zijn ook erg leuk. Politiewagens rammen, zoveel mogelijk schade aan de overheid toebrengen,... Nouja, ik kan uren doorgaan. Koop het spel en ontdek het zelf! Bewerkt: 10 november 2008 door MegaPilot Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Klik hier of je pc het aan kan je moet in de lijst Need for Speed Most Wanted selecteren en dan zie je of hij het aan kan voor de minium en de aanbevolen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) NFS Underground 2 blijft het beste deel uit de serie. GamesMeter NFS Underground 2 In Need for Speed Underground 2 duik je diep in de subcultuur van de car-tuning. Je verkent in alle vrijheid een enorme stad die verdeeld is in vijf verschillende buurten en ontmoet rivaliserende racers. Die organiseren wedstrijden, geven tips over de vetste raceplekken en laten zien waar de populairste gelicenseerde upgrades te koop zijn. De game bevat nieuwe speltypen, uitgebreide mogelijkheden om het uiterlijk en de prestaties van je wagen te tunen en meer dan 30 gelicenseerde wagens. Bewerkt: 10 november 2008 door Dwayne Forge Reageren
Fedmas Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik zeg NFS MW, Wegens Het verhaal, de auto's en de races, en ik raad af: Carbon en Prostreet Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) ok ik weet genoeg ik denk dat het NFS Most Wanted word hij kan op m'n pc heb de systeemeisen gechekt en NFSU2 heb ik al voor xbox EDIT hoe duur is ie en waar kan ik hem het beste kopen? Bewerkt: 10 november 2008 door gta fan1 Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 ok ik weet genoeg ik denk dat het NFS Most Wanted word hij kan op m'n pc heb de systeemeisen gechekt en NFSU2 heb ik al voor xbox Ok veel plezier met het spel. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 bedankt iedereen! Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Underground 2 is idd heel goed, maar het rijden is verschrikkelijk onrealistisch... Het doet me herinneren aan Mario Kart NfS: Prostreet begint gelukkig wel een beetje op rijden te lijken. Maar de Need For Speed spellen zijn helemaal niet zo goed(vind ik) alleen zijn ze het meest populair, vooral door de slimme marketing van EA Games. Bewerkt: 13 november 2008 door timmyhawky Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb een vraagje, ik heb sinds gisteren NFS: Undercover. Nou alles is goed, maar ik heet 'Speler' Hoe kan ik dat veranderen? Reageren
Tostii Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Mijn laatste NFS is NFSU, dus ik heb verder niet echt andere NFS gespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.