Jump to content

Autonieuws - Reactie topic


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    9

  • Galiorix

    5

  • Zaahed

    3

  • Gijsso

    3

Die 430 Scuderia Spider is echt mooi, maar kan niet tippen aan de normale 430 Scuderia. Wel een hele mooie kleur, dat geel/grijs. Echt prachtig.

Hij is niet net zo snel, niet net zo licht, maar toch een erg snelle cabriolet. De cijfers verschillen niet veel van de coupé, wat bij de meeste auto's een aardig verschil is. Als er een race komt tussen de coupé en spider, dan wint de coupé wel, maar met weinig verschil. En als je even doortrapt, hoor je het prachtige gebrul van de auto.. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie reviews, maar het enigste wat je hoeft te doen is kopiëren en plakken. Zo moeilijk is het niet.

Even ter informatie: ik kopieer en plak niet. Ik typ het geheel in eigen woorden. Als je de bron vergelijkt met mij stukje, zie je toch wel dat het anders beschreven staat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel duidelijk te zien dat je het zelf typt: het stikt van de fouten. Het leest niet kut of zo, maar het ziet er gewoon slordig uit. Probeer daar aan te werken.

Oja, nu je het zegt zie ik het ja. Bedankt voor de tip, ik zal er even wat meer op gaan letten! Het ziet er inderdaad wel slordig uit...

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat me ook opvalt is dat de eerste teksten vooral objectief zijn en het later wat meer subjectief wordt. Voor de rest vind ik het wel leuk gedaan :tu:

Wat vind je leuker dan? Subjectief of objectief?

Super mooie reviews, nice!

Jammer dat de nieuwe Lexus een lelijke auto word :cry: .

Naamsweiziging aanvragen naar Ferrari123?

Iniedergeval bedankt voor de complimenten! :tu:

EDIT

Vandaag komen er geen nieuwsberichten, morgen zijn die weer te vinden het het Autonieuws topic. Met o.a. meer nieuws over de Alfa Romeo 8C Competizione Spider!

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja,je noemt het ''Autonieuws'' dus eigenlijk moet je dan geen mening geven. Zelf lees ik liever objectieve teksten(komen ook professioneler over.) Maar daar zijn al erg veel sites over,en je weet zo wel meteen wat jouw mening is.

Link to comment
Delen op andere websites

Drie elektriesche auto's van Renault

dat klopt niet helemaal he, het is elektrische :puh: naja foutje kan gebeuren, staat ook nog een paar keer in de tekst :D

EDIT: Laat maar je bent goed in nederlands :puh: (My goetste fak is Nederlands heb je niet gedenkt he)

Bewerkt: door SubaruFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...