Jump to content

Autonieuws - Reactie topic


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    9

  • Galiorix

    5

  • Zaahed

    3

  • Gijsso

    3

Even melden dat ik me kandidaat had gesteld om Sonny te helpen met het auto-nieuws, en hij heeft dit aanvaard. :D Daarnet heb ik m'n eerste artikel geplaatst, over de nieuwe corvette concept.

:cya:

Dit komt mede door tijdgebrek. Dus niet dat er nu ineens nog is 5 mensen bij kunnen, alleen Senneken. Mocht er nog iemand nodig zijn, dan stuur ik diegene een PM. Ga er maar vanuit dat dat voorlopig niet zo is^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt mede door tijdgebrek. Dus niet dat er nu ineens nog is 5 mensen bij kunnen, alleen Senneken. Mocht er nog iemand nodig zijn, dan stuur ik diegene een PM. Ga er maar vanuit dat dat voorlopig niet zo is^^

Het tijdsgebrek kost Sonny een hoop en dus heeft hij mij ook lopen PM'en om te posten. Vanaf nu ben ik dus ook te lezen. Ik probeer minimaal eens in de 2 dagen iets nieuws te posten!!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jaguar komt met met een strak concept van de XF Coupe

De XF Sedan doet het goed en ontvangt veel positieve reacties. Waarvan men dacht dat Jaguar een merk was die meer voor de wat `saaiereklassiekere mensen´ warenwas, wordt Jaguar nu een lekker sportiefer merk. Met de XK®(S) en de XF in het assortiment en binnen kort waarschijnlijk ook een dikkesterke XF-R, komt Jaguar nu met een concept van de XF Coupé. Zoals het er nu naar uitziet zal er ook een R versie van de coupé komen. De R-versie zal een dikkegrote 5 liter V8 hebben die 500 PK creeërdproduceerd. Daarmee zal je wel aardig dik mee vooruit komen! Ook zal er nog een diesel komen;,namenlijk een 3liter turbodiesel. Hopelijk zal deze coupé lekker soepel sturen om lekker door de bochten te racen! De concurrenten zullen van de R-versie de BMW M3 en Audi S5 worden. Van de `normale´ versie de BMW 3-serie coupé en de Audi A5. Verder vindt je in het interieur nog leuke gadgets zoals een handschoenen kastje en tochscreens.

Zo zou ik het posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het nog maar eens benadrukken: let op je woordkeuze en de schrijfstijl, want het is nog steeds een beetje raar, de manier waarop jij schrijft.

Over wie hebben we het nu?

Ik ben de komende week afwezig door veel te veel schoolwerk. C U next week!

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het nog maar eens benadrukken: let op je woordkeuze en de schrijfstijl, want het is nog steeds een beetje raar, de manier waarop jij schrijft.

Over wie hebben we het nu?

Ik ben de komende week afwezig door veel te veel schoolwerk. C U next week!

Sonny natuurlijk. Hij gebruikt allemaal leuk woorden enzo, maar zet ze in de verkeerde context. Komt nog onprofessioneler over als minder dure woorden gebruiken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg het topic niet, maar het lijkt me een leuk ideetje om wat over de zogenaamde auto-crisis te vertellen. Zo kan je wel of niet opgemerkt hebben dat verschillende autofabrikanten stoppen met bepaalde merken of type auto's en anders wel bij elkaar komen om eventueel samen te voegen. Dit alles komt door de krediet crisis en een item over de impact op autofabrikanten hoort er toch bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg het topic niet, maar het lijkt me een leuk ideetje om wat over de zogenaamde auto-crisis te vertellen. Zo kan je wel of niet opgemerkt hebben dat verschillende autofabrikanten stoppen met bepaalde merken of type auto's en anders wel bij elkaar komen om eventueel samen te voegen. Dit alles komt door de krediet crisis en een item over de impact op autofabrikanten hoort er toch bij.

Lijkt mij een goed idee, Jay! Ik zal het binnenkort even posten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

GTA-Haas, als wij nieuwtjes van Autoblog willen lezen, dan gaan wij naar Autoblog. Kopieer die zooi niet gewoon, schrijf zelf een leuk stukje. Sonny heeft dat ook als één van de eisen voor het mogen posten van nieuws in dat topic: zelf je stukjes schrijven, maar dan wel met een bron vermelding erbij. Niet zomaar een bericht van een site af kopieren en dan hier neerflikkeren.. :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb even op google naar plaatjes gekocht van die LP560-4 Spyder. Ik vind het best een mooie auto alleen de kleur mag van mij wel veranderen. Ik hou niet van wit.

Hier wat plaatjes van die LP560-4 Spyder.

3.jpg

1.jpg

auto_480_535731_1.jpg

610x.jpg

06.lamborghini.gallardo.spyder.f34.500.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik vanavond wat tijd teveel hebben, post ik wel even wat foto's + text van Geneve. Uiteraard niet copy-paste van autoblog, hè haas? ;)

Bewerkt: door chopperboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mocht ik vanavond wat tijd teveel hebben, post ik wel even wat foto's + text van Geneve. Uiteraard niet copy-paste van autoblog, hè haas? ;)

Juist! :Y

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik vanavond wat tijd teveel hebben, post ik wel even wat foto's + text van Geneve. Uiteraard niet copy-paste van autoblog, hè haas? ;)

Nou als hij de bron erbij zet mag hij het best plaatsen. :) Maar tja dan is het wel makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik vanavond wat tijd teveel hebben, post ik wel even wat foto's + text van Geneve. Uiteraard niet copy-paste van autoblog, hè haas? ;)

Nou als hij de bron erbij zet mag hij het best plaatsen. :) Maar tja dan is het wel makkelijk.

Nee dan mag het nog steeds niet, als je de regels leest zie je dat het in eigen woorden getypt moet zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...