Jump to content

Sites openen niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Een goedeavond.

Sinds een tijdje zit ik met een gruwelijk probleem: ik kan sommige sites niet meer bezoeken vanaf mijn computer. In Firefox én Internet Explorer kan ik onderandere Google Afbeeldingen niet openen, soms doet de normale google het ook niet. Ik wordt er stront ziek van en ik heb die vervloekte zoekmachine gewoon nodig. :duh:

Iemand een idee wat er mis is?

Geplaatst:

Ik heb zo'n soort probleem ook gehad. Maar ik kon MSN ook niet meer gebruiken. Jij wel? Wat ik helaas moest doen, is van alles een backup maken en Windows opnieuw installeren. Systeemherstel werkte ook wel, maar dan voor maar evenveel dagen als dat ik was teruggegaan :bonk:

Geplaatst:

Na 7 gig aan zooi die verwijdert is door CCleaner, kan ik nog steeds geen Google gebruiken.

@Remi: dat is dan jammer, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Er moet toch wel een andere oplossing zijn... :?

Geplaatst:
Je kan ook formatteren maar dat zal ik niet doen dan is je pc wel schoon alleen moet je alles opnieuw installeren.
Je kan ook je PC uit het raam gooien en dan een nieuwe kopen. Ik zou het ook niet doen, maar dan is wel alles mooi schoon. Hoef je alleen maar alles opnieuw te installeren... Als we nu eens alleen maatregelen noemen die daadwerkelijk praktisch zijn? :7

Galiorix, ik neem aan dat je Tijdelijke Internetbestanden en dat soort zooi al hebt opgeruimd? Wat gebeurt er precies als je Google Afbeeldingen bezoekt? 404 errors? Lege pagina met een driehoekje-met-uitroepteken linksonderin het scherm (in Internet Explorer althans)? Je hebt de laatste tijd niet toevallig in browserinstellingen of in het register zitten rotzooien? Als ik jou was zou ik even een backup maken van je browserinstellingen (gewoon overtypen in een .txt'tje) en dan een beetje gaan rotzooien met bepaalde instellingen waarvan je ook daadwerkelijk weet wat het betekent. Werkt bij mij altijd best goed. :7

Verder zou ik zo ook even niet weten waarom sommige sites het niet doen. Ik vermoed dat bepaalde sites om een of andere reden simpelweg geblokkeerd zijn door je browser of misschien zelfs door je AntiVirus/AntiSpam/FireWall software. Je kunt proberen om die (tijdelijk) even uit te zetten en dan de pagina te bezoeken.

Veel succes! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...