Jump to content

Internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Elke keer als ik op internet ga komt erop: Offline werken , verrbinding maken met netwerk....,....

Als ik dan klik op verbinding maken komt erop gaat niet ofzo :S

Maar ik kan dus wel op internet! Maar die dingen komen er steeds op :S

en ik vink het vakje offline werken telkens uit , maar hij doet steeds terug offline werken.

En doordat kan ik dus ook niet op msn enzo van die dingen maar heb dus wel verbinding! maar omdat hij steeds offilne werkt. Voor dit probleem ging alles nog goed.

Is er iemand die me kan helpen, dit is echt vervelend

~ Talietje ~ :cya:

Geplaatst:

Ik weet niet precies waar het staat, en welke browser je gebruikt, maar dit zal vast wel de optie offline werken zijn die automatisch is ingeschakeld. Die moet je dan uitschakelen. Misschien werkt het, maar ik heb het probleem zelf nog nooit gehad :7

Geplaatst: (bewerkt)

ik had dit probleem een tijdje met Internet Explorer 5. Ik weet niet welke jij hebt, maar ik zou of de nieuwste Internet Explorer downloaden, of ,als je die al hebt, een andere browser downloaden

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

had ik een tijdje geleden ook...

toen had ik perongeluk iets gedaan met Proxy instellingen, waardoor hij die eerst nodig had :puh:

dus eerst in je instellingen kijken, kijken of je daarmee iets kan...

@KillerZero

dan kan hij toch nog steeds niet op MSN? :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...