Jump to content

hoe kom ik aan een downgraden


alexgtaiv

Recommended Posts

:cry: ik heb bij vice city zoon mod gebruikt maar nu loop hij vast bij het laden en ik heb het al 5 keer op nieuw geinstaleerd en doet het nog steets niet en hoe verwijder je zoon mod

en ik heb deze GTA Revolution v1.0 gebruikt

Bewerkt: door alexgtaiv
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zoon modde gebruikt of zo iets maar nu loop hij vast bij het ladden en ik heb het al 5 keer op nieuw geinstaleerd en doet het nog steets niet

Heb je het over Vice City of San Andreas?

Als je het over Vice City hebt, daar is géén downgrader voor. Als hij bij het laden blijft hangen is het zeker weten een foute mod of hij is verkeerde geinstaleerd.

Als je toch San Andreas bedoeld en in het verkeerde subforum hebt gepost kun je >>hier<< de downgrader downloaden en je San Andreas patchen zodat hij moddable is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een mod foutief installeert zou het spel het gewoon weer moeten doen als je het spel opnieuw installeert. Bij sommige mods is het wel zo dat je zonder de mod geen spellen kunt spelen die je met de mod hebt opgeslagen en omgekeerd.

Edit: Discussies over typfouten weggehaald, dat doe je maar over PB...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...