Jump to content

Hijskraan-helicopter van Up Up and Away

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

in de missie Up, Up and Away moet je een helicopter stelen met een magneet eronder, waaraan je auto's op kunt tillen.

Ik wil die dingen zelf gwn kunnen spawnen, dus weet iemand misschien het ID of de naam? Youtube en Google konden me niet helpen.

Bedankt :)

Geplaatst:
Hoi,

in de missie Up, Up and Away moet je een helicopter stelen met een magneet eronder, waaraan je auto's op kunt tillen.

Ik wil die dingen zelf gwn kunnen spawnen, dus weet iemand misschien het ID of de naam? Youtube en Google konden me niet helpen.

Bedankt :)

Er bestaat een mod waarmee dit kan, dan zit er wel zo'n ding onder elke helicopter. maar wel grappig spul. Ik zal hem even voor je opzoeken.

Geplaatst:

De helicopter zelf kun je wel spawnen, maar helaas zonder de magneet. Als je de magneet graag wilt moet je modificaties (mods) instaleren. Zo een kun je >>hier<< vinden. Ik geloof dat deze mod de main.scm vervangt, je moet dus een new game starten als je deze mod instaleert. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...