warhoofd3 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Hoi, in de missie Up, Up and Away moet je een helicopter stelen met een magneet eronder, waaraan je auto's op kunt tillen. Ik wil die dingen zelf gwn kunnen spawnen, dus weet iemand misschien het ID of de naam? Youtube en Google konden me niet helpen. Bedankt Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Hoi,in de missie Up, Up and Away moet je een helicopter stelen met een magneet eronder, waaraan je auto's op kunt tillen. Ik wil die dingen zelf gwn kunnen spawnen, dus weet iemand misschien het ID of de naam? Youtube en Google konden me niet helpen. Bedankt Er bestaat een mod waarmee dit kan, dan zit er wel zo'n ding onder elke helicopter. maar wel grappig spul. Ik zal hem even voor je opzoeken. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 De helicopter zelf kun je wel spawnen, maar helaas zonder de magneet. Als je de magneet graag wilt moet je modificaties (mods) instaleren. Zo een kun je >>hier<< vinden. Ik geloof dat deze mod de main.scm vervangt, je moet dus een new game starten als je deze mod instaleert. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik ga mezelf quoten. Neen, dit kan niet zonder Modificaties. Je kent de Leviathan Skycrane toch nog vanuit de missie Up,up and away? Wel, deze Helikopter komt normaal gezien enkel voor tijdens deze missie. Ik heb op internet gezocht naar een Modificatie die de magneet weer aanbrengt aan de gewone Leviathan. Klik hier om de Modificatie te downloaden. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Bedankt allemaal Ik wist echt niet waar ik op moest Googlen, maar gelukkig lukte het jullie wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.