Remi-X Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Ik werk nu sinds kort niet meer met SAMI, omdat het toch erg veel bugs gaf. Nu gebruik ik Alcis om de DFF+TXD toe te voegen, maar de Handling, Carcols en Vehicle lines blijven erg irritant om met de hand te installeren. Bestaat er een betrouwbaar programma om deze snel te installeren? Met misschien error reporting als het een niet goed werkende line is? Bewerkt: 10 november 2008 door Remi-X Reageren
Beagle Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik werk nu sinds kort niet meer met SAMI, omdat het toch erg veel bugs gaf. Nu gebruik ik Alcis om de DFF+TXD toe te voegen, maar de Handling, Carcols en Vehicle lines blijven erg irritant om met de hand te installeren. Bestaat er een betrouwbaar programma om deze snel te installeren? Met misschien error reporting als het een niet goed werkende line is? Handling, carcols en vehicle lines zijn echt NIET moeilijk te installeren, kwestie van kopieren en plakken Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ja okej, maar het is wel steeds zoeken naar de line die je nodig hebt een progje kan veel makkelijker gaan+het kan aangeven als de line niet kan werken in SA. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ja okej, maar het is wel steeds zoeken naar de line die je nodig hebteen progje kan veel makkelijker gaan+het kan aangeven als de line niet kan werken in SA. Zoeken naar de line die je nodig hebt: CTRL + F: Je typt de auto in en *PING* hij staat er Een progje.... Meeste customhandlings worden bij mods gegeven, die doen het zoiezo. Zelf een handling maken, kan je makkelijk doen met Handling Editor. Verder, denk ik niet dat je Vehicles.ide gaat veranderen, en als je dat doet, moet het ook lukken als je het zorgvuldig doet.... Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ja héhé, dat weet ik ook wel... Ik weet wle hoe het moet, maar ik wil de gemakkelijkheid. Gewoon heerlijk snel klaar met een handling. Hierbij ben ik 5 min bezig per auto. Niet veel als je 1 auto mod, maar wel k**** werk als je gelijk 50 auto's mod... Reageren
Beagle Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik zal kijken of ik wat kan coden... maar misschien bestaat het al, kijk op de site van Steve-M ofzo, GTAFORUms.com. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.