gammie_ Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Tegenwoordig is het assortiment in prepaid nou niet echt geweldig, wil je een degelijke telefoon met toch aardig wat handige functies als: MP3 speler, goede Camera, Bluetooth en uitbreidbaar geheugen dan ben je al gouw voor zo'n dingetje +-200 euro kwijt, wil je het goedkoop houden ben je sterk beperkt in de functies. Ik ben al weken aan het rond surfen op internet wat er nou allemaal aangeboden wordt. Me voorkeur begint toch uit te wijken naar een abonnement, niet alleen om de belminuten ect. Maar vooral om die goede multifunctionele telefoons, aangezien ik geen aparte mp3 speler heb of een geweldige fotocamera. De kosten zonder abbo stijgen al gouw naar een minimum van 300,- euro, dus is zo'n abbo wel zo goedkoop, denk ik? Nou zat ik wat rond te surfen en stranden ik op deze website smartphoneshop.n/Sony Ericsson W910i Black. Deze telefoon lijkt mij wel wat, alleen moet dat abonnement niet té duur zijn, het liefst een 1 jarig abonnement aangezien ik niet zeker van ben dat ik meer dan 1 jaar me goeie baantje houdt. Zo zag ik bijvoorbeeld de ''T-Mobile Relax 150 1 jaar 150 min. € 17,00 per maand toestel: Gratis. Dat lijkt mij wel wat, maar ik snap er niet zoveel van, zo vraag ik mij af of er ook smsjes bij zitten (dat doe ik toch het meeste) en hoeveel, dat kan ik namelijk nergens vinden. Misschien kan iemand mij een beetje wegwijs maken? Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Je moet niet alleen minuten kopen, maar doe gewoon geld. Ik krijg een LG KF750 Secret met een abbo van €12,50 p maand van KPN. Dan heb ik dus 12.50 per maand om op te maken Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Als je vooral belt, neem T-Mobile. De dekking is overigens bagger, dus daar moet je het niet voor doen. Voor bellen en SMSen kan je beter Vodafone of HI pakken, omdat daar één minuut bellen voor één smsje staat, bij T-Mobile moet je voor SMSen bij betalen als je geen bundel hebt. De telefoon heb ik zelf ook, als je er de goede en nieuwste firmware op heb zitten is het een heerlijk ding! Voorbeeld: 20 euro x 24 maanden = 480 euro. En dat is dan inclusief bel en SMS kosten. De telefoon in kwestie kost los zo'n 220 euro.... En als je niet zoveel belt, kan je dat toch beter nemen. Bewerkt: 10 november 2008 door Galiorix Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Als je vooral belt, neem T-Mobile. De dekking is overigens bagger, dus daar moet je het niet voor doen. Voor bellen en SMSen kan je beter Vodafone of HI pakken, omdat daar één minuut bellen voor één smsje staat, bij T-Mobile moet je voor SMSen bij betalen als je geen bundel hebt. De telefoon heb ik zelf ook, als je er de goede en nieuwste firmware op heb zitten is het een heerlijk ding!Voorbeeld: 20 euro x 24 maanden = 480 euro. En dat is dan inclusief bel en SMS kosten. De telefoon in kwestie kost los zo'n 220 euro.... En als je niet zoveel belt, kan je dat toch beter nemen. Kijk mijn huidige telefoon die ik nu heb, staat ook zo'n beetje op sterven, valt regelmatig uit of hij blijft vast staan dat ik de batterij eruit moet halen. Ik reis nogal veel dus wil ik wel een goed functioneel ding en liever niet afwachten tot dit ding geen leven meer toont, ik schud ook niet even 220 euro uit me mouw, daar spaar ik toch ook 4/5 maanden voor... Eigenlijk sms ik vooral, ook wil ik liever een 1 jarig abbo kan ik dan beter Hi of Vodafone daarvoor nemen? Bewerkt: 10 november 2008 door gammie_ Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Voor één jarig moet je zoiezo je telefoon gedeeltelijk betalen. Voor een Hi €20 abbo kost dat 89 euro, voor Vodafone €22,5 p/mnd betaal je nog eens een flinke 129,- euro voor je telefoon... Pak je duurdere abonnementen is de telefoon gratis. Bewerkt: 12 november 2008 door Galiorix Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Voor één jarig moet je zoiezo je telefoon gedeeltelijk betalen. Voor een Hi €20 abbo kost dat 89 euro, voor Vodafone €22,5 p/mnd betaal je nog eens een flinke 129,- euro voor je telefoon... Pak je duurdere abonnementen is de telefoon gratis. Op smartphoneshop.nl kan ik de telefoon al voor 9 euro krijgen + een abbo van 25 euro bij Hi. Nu nog zien te regelen of me ouders bereid zijn hun bankrekening te geven, aangezien ik er net ben achter gekomen dat ik nog net geen 18 ben (dacht dat het al met 16 jaar mogelijk was).... Bewerkt: 12 november 2008 door gammie_ Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Voor één jarig moet je zoiezo je telefoon gedeeltelijk betalen. Voor een Hi €20 abbo kost dat 89 euro, voor Vodafone €22,5 p/mnd betaal je nog eens een flinke 129,- euro voor je telefoon... Pak je duurdere abonnementen is de telefoon gratis. Op smartphoneshop.nl kan ik de telefoon al voor 9 euro krijgen + een abbo van 25 euro bij Hi. Nu nog zien te regelen of me ouders bereid zijn hun bankrekening te geven, aangezien ik er net ben achter gekomen dat ik nog net geen 18 ben (dacht dat het al met 16 jaar mogelijk was).... Gewoon een kwestie van goede afspraken maken en met een duidelijk voorstel komen wat het nou allemaal precies gaat kosten. Zorg er eventueel met internetbankieren voor dat er gewoon maandelijks 25 euro naar de rekening van je ouders overgemaakt wordt, zodat de kosten van je abonnement gewoon weer meteen betaald zijn. Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Voor één jarig moet je zoiezo je telefoon gedeeltelijk betalen. Voor een Hi €20 abbo kost dat 89 euro, voor Vodafone €22,5 p/mnd betaal je nog eens een flinke 129,- euro voor je telefoon... Pak je duurdere abonnementen is de telefoon gratis. Op smartphoneshop.nl kan ik de telefoon al voor 9 euro krijgen + een abbo van 25 euro bij Hi. Nu nog zien te regelen of me ouders bereid zijn hun bankrekening te geven, aangezien ik er net ben achter gekomen dat ik nog net geen 18 ben (dacht dat het al met 16 jaar mogelijk was).... Gewoon een kwestie van goede afspraken maken en met een duidelijk voorstel komen wat het nou allemaal precies gaat kosten. Zorg er eventueel met internetbankieren voor dat er gewoon maandelijks 25 euro naar de rekening van je ouders overgemaakt wordt, zodat de kosten van je abonnement gewoon weer meteen betaald zijn. Ja heb internetbankieren (postbank), maar het probleem is dat stel mijn moeder voert haar bankrekening in met haar naam, wordt het natuurlijk van haar rekening afgeschreven. Maar het probleem is dat ik iedere maand moet onthouden om 25 euro naar me moeders rekening over te maken. Is er trouwens niet een optie dat mijn bankrekening het automatisch overmaakt iedere maand? Kan het namelijk niet vinden. Reageren
Jowx Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ja heb internetbankieren (postbank), maar het probleem is dat stel mijn moeder voert haar bankrekening in met haar naam, wordt het natuurlijk van haar rekening afgeschreven. Maar het probleem is dat ik iedere maand moet onthouden om 25 euro naar me moeders rekening over te maken. Is er trouwens niet een optie dat mijn bankrekening het automatisch overmaakt iedere maand? Kan het namelijk niet vinden. Als je het via MijnPostbank.nl overboekt zoals je altijd doet, moet je eens klikken op het uitvalmenu bij Frequentie. Zo kun je het maandelijks automatisch laten overboeken, dit is op elk moment weer te stoppen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ja heb internetbankieren (postbank), maar het probleem is dat stel mijn moeder voert haar bankrekening in met haar naam, wordt het natuurlijk van haar rekening afgeschreven. Maar het probleem is dat ik iedere maand moet onthouden om 25 euro naar me moeders rekening over te maken. Is er trouwens niet een optie dat mijn bankrekening het automatisch overmaakt iedere maand? Kan het namelijk niet vinden. Als je het via MijnPostbank.nl overboekt zoals je altijd doet, moet je eens klikken op het uitvalmenu bij Frequentie. Zo kun je het maandelijks automatisch laten overboeken, dit is op elk moment weer te stoppen. Dat is wel zo handig, bedankt. Nog één dingetje... Ik heb al op ''Hi'' rond geneusd, maar kan ik als ik over een paar maanden 18 wordt de hele boel op mijn naam + rekening over laten zetten? Of zit dat er niet in? Aangezien ze nogal wat gegevens van je vragen ook legitimatie ect. Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Daar durf ik niks over te zeggen, grote kans dat het wel mogelijk is maar het zal dan wel de nodige tijd kosten en misschien ook wat administratie kosten. Maar het beste kan je hierover gewoon even naar het hulp nummer van Hi bellen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.