FireFighter Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Wat is een border? Groeten, FF Bewerkt: 10 november 2008 door -Matthijs- Afgesplitst van James Bond Sig Reageren
Hackman Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat is een border? Een rand, in dit geval om je sig heen maar een border om je render kan natuurlijk ook. Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat is een border? Een rand, in dit geval om je sig heen maar een border om je render kan natuurlijk ook. Oké, maar hoe zorg ik dat er een rand komt? (Ondertussen rate hé ) Groeten, FF Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat is een border? Een rand, in dit geval om je sig heen maar een border om je render kan natuurlijk ook. Oké, maar hoe zorg ik dat er een rand komt? (Ondertussen rate hé ) Groeten, FF Je maakt een nieuwe layer (CTRL+SHIFT+N), je doet CTRL+A. Dan ga je naar edit -> stroke en kiest de instellingen. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat is een border? Een rand, in dit geval om je sig heen maar een border om je render kan natuurlijk ook. Oké, maar hoe zorg ik dat er een rand komt? (Ondertussen rate hé ) Groeten, FF Maak een nieuwe layer aan (CTRL+Shift+N), selecteer met de magic wandtool de hele signature, zorg wel dat je de nieuwe layer hebt aan geklikt, anders gaat het niet goed. Nu je de signature helemaal geselecteerd hebt zie je stippel lijntjes die bewegen. Ga nu naar >Edit >Strok en selecteer 1, 2 of 3 bij 'pixels, voor een randje selecteer je 1 pixel, voor een lekker dikke rand selecteer je 3, daarna selecteer je de kleur, veel succes. Ik zou het bij deze signature houden op een 1 Pixel zwarte border. Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Wat is een border? Een rand, in dit geval om je sig heen maar een border om je render kan natuurlijk ook. Oké, maar hoe zorg ik dat er een rand komt? (Ondertussen rate hé ) Groeten, FF Je maakt een nieuwe layer (CTRL+SHIFT+N), je doet CTRL+A. Dan ga je naar edit -> stroke en kiest de instellingen. Maar dan krijg ik een error: 'Could not Stroke the layer because there's nothing to stroke' Wat nu? Ondertussen ook rates & comments svp, anders gaat het te veel offtopic... Groeten, FF Reageren
Ice Banana Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Dt klopt, je moet eerst wat hebben om te "stroken". Nu heb je eigenlijk niets om te stroken. Wat je correct moet doen is nu een nieuwe layer maken, daarna op Image en dan Apply Image.... Nu heb je alles wat je gemaakt hebt in één enkele layer. Wat je nu doet is CTRL + A oftewel Select - All. Nu is je vakje omrandt met een stippel lijntje. Wat je dan alleen maar hoeft te doen is Edit - Stroke, en alles aan je voorkeuren aanpassen om je plaatje te 'omlijnen'. Bewerkt: 10 november 2008 door Ice Banana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.