NickyHendriks Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Hallo, Hoe kan ik bijvoorbeeld als ik een screen maak van dit forum de kleurcode vinden met CS2 van bijvoorbeeld het WikiGTA Logo? Want dan kan ik ook nog zelf bestaande plaatjes beter bewerken. Hoe moet het? BVD, Zamg0d1 Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Dat kan met de Eyedrop Tool, deze kan je selecteren door op "I" te drukken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Dat kan met de Eyedrop Tool, deze kan je selecteren door op "I" te drukken. En wat moet ik dan doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) I, en dan kijken op het color palet, dan staan er drie balkjes onder elkaar, met ernaast drie keer twee cijfers/letters. plaats die aan elkaar, en je hebt de code. dus bijvoorbeeld 45 f6 1d wordt dan als code: 45f61d. je moet dus hierop kijken, naast de kleurenbalkjes. Bewerkt: 10 november 2008 door senneken Reageren
Ferre Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Inderdaad met de Eyedropper Tool (I). Daarna dubbelklik je op de foreground / background colour gevallen en dan zie je de hex code (#code) van de kleur staan. Wil je de RGB code weten, die waarden staan erboven. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Inderdaad met de Eyedropper Tool (I). Daarna dubbelklik je op de foreground / background colour gevallen en dan zie je de hex code (#code) van de kleur staan. Wil je de RGB code weten, die waarden staan erboven. Bedankt. Ik zal het zometeen eens proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.