SalvatoreLeone Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 ff vraagje bij beat the cock.. hoe kan je weten welke dag het is in het spel?? deze challenge kan alleen op zaterdag en zondag en ik heb geen zin om iedere dag te gaan kijken of de marker er is. hoe kan je dus op een andere manier kijken wat voor dag het is?? grtjs The Don Salvatore Leone Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Door simpelweg op ''Tab'' te drukken zul je je stats zien linksonder. Daarboven zal de dag staan, alleen dan afgekort. Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Door simpelweg op ''Tab'' te drukken zul je je stats zien linksonder. Daarboven zal de dag staan, alleen dan afgekort. aah okthanks grtjs The Don Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 WikiGTA had jou vraag al zien aankomen, jammer dat jij WikiGTA niet hebt zien aankomen. >klik< Door te drukken op [Tab] voor de PC, op voor de PS2 of op voor de XBOX kan je zien welke dag van de week het is en of je dus de triatlon kunt starten. Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 WikiGTA had jou vraag al zien aankomen, jammer dat jij WikiGTA niet hebt zien aankomen. >klik<Door te drukken op [Tab] voor de PC, op voor de PS2 of op voor de XBOX kan je zien welke dag van de week het is en of je dus de triatlon kunt starten. ik kijk toch vaak op wikigta,maar dit had ik over het hoofd gezien... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.