Jump to content

beat the cock

Recommended Posts

Geplaatst:

ff vraagje bij beat the cock..

hoe kan je weten welke dag het is in het spel?? deze challenge kan alleen op zaterdag en zondag en ik heb geen zin om iedere dag te gaan kijken of de marker er is. hoe kan je dus op een andere manier kijken wat voor dag het is??

grtjs

The Don

Salvatore Leone

Geplaatst:

Door simpelweg op ''Tab'' te drukken zul je je stats zien linksonder. Daarboven zal de dag staan, alleen dan afgekort. ;)

Geplaatst:
Door simpelweg op ''Tab'' te drukken zul je je stats zien linksonder. Daarboven zal de dag staan, alleen dan afgekort. ;)
aah ok

thanks

grtjs The Don ^_^

Geplaatst:

WikiGTA had jou vraag al zien aankomen, jammer dat jij WikiGTA niet hebt zien aankomen. :7>klik<

Door te drukken op [Tab] voor de PC, op Left1.gif voor de PS2 of op L-toets.gif voor de XBOX kan je zien welke dag van de week het is en of je dus de triatlon kunt starten.
Geplaatst:
WikiGTA had jou vraag al zien aankomen, jammer dat jij WikiGTA niet hebt zien aankomen. :7>klik<
Door te drukken op [Tab] voor de PC, op Left1.gif voor de PS2 of op L-toets.gif voor de XBOX kan je zien welke dag van de week het is en of je dus de triatlon kunt starten.

ik kijk toch vaak op wikigta,maar dit had ik over het hoofd gezien... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...