zakina Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 beste mensen ik heb al een aantal mods gezien over het maken van eigen manen dat wil ik ook kunnnen 1. wat heb je er voor nodig 2. hoe maak/plaats je hem? mvg me Reageren
Beagle Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 beste mensenik heb al een aantal mods gezien over het maken van eigen manen dat wil ik ook kunnnen 1. wat heb je er voor nodig 2. hoe maak/plaats je hem? mvg me Je had natuurlijk zoals veel mensen doen, de mod kunnen downloaden en kijken wat de mod vervangt. De maan staat namelijk in het bestandje "particle.txd", in de map GTA San Andreas/Models Reageren
zakina Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 dat zal ik voortaan doen thnx dude slotje erop mag mvg me Reageren
Beagle Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 dat zal ik voortaan doen thnx dude slotje erop mag mvg me Slotjes worden alleen gezet als er iets gebeurd wat mag Reageren
K.O. Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Slotjes worden alleen gezet als er iets gebeurd wat mag Dát lijkt me een beetje vreemd.. Reageren
Beagle Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Slotjes worden alleen gezet als er iets gebeurd wat mag Dát lijkt me een beetje vreemd.. Haha, wat een prachtige fout in een prachtige situatie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.