grootn Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 klik op de game op rechter muis knop dan eigenschappen en dan klik je op compatibilteit dan zet je hem op Windows XP Dan doet hij het wel had ik ook Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Waarom gaan we over comptabiliteit lullen als hij zegt dat het nog niet eens goed geïnstalleerd is? Dus kan je volgens mij ook niks instellen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Anders maar eens systeemherstel doen en opnieuw proberen?Door zo'n systeemherstel zal ook je register weer worden gezet zoals die was voordat de installatie mislukte. Want de installatie is deels gelukt (register) en deels mislukt (geen bestanden op je HDD). Ik raad je aan om SA op de volgende manier te installeren (na je systeemherstel): Open de DVD-ROM (via Computer > rechtermuisknop op DVD > Verkennen) Klik met diezelfde rechtermuisknop op het bestand install.exe En selecteer dan 'Als administrator uitvoeren' Ik hoop dat de installatie dan wel goed gaat, succes. Reageren
Feye Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Dit zal wel weer ongeloofwaardig en dom klinken, maar het blijkt dus dat ik hem ALLEEN in het DUITS kan installeren.. Iedereen toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.