thomas1010 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb gehort van een mod dat jij in veel gebouwen in vice city in kan waar kan ik die mod downloaden ik zoek hem lang en kan hem niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 bedoel je de hidden interiors mod? ik heb al veel gezocht maar kan em niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Beter zoeken dan de volgende keer. Mijn allereerste zoekpoging via google.nl op "gta vice-city hidden interior mod" levert als allereerste resultaat deze site, waar je een link vindt naar de mod. Deze dus. Veel plezier met de mod! Bewerkt: 11 november 2008 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 Bedankt Ik heb hem al geinstaleerd maar ik dacht dat jij in bijna alle gebouwen in kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 nee dat kan niet, want rockstar heeft alleen de gebouwen ingericht met meubels enz. die in vice city voorkomen anders zou vc nu pas uitkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 ik heb ook gezocht op die site maar ik had die link niet gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.