Jump to content

Huntley Sport van LJ


mille999

Recommended Posts

ik heb al mijn drug delivery missies gedaan en nu kreeg ik een sms'je waarin LJ zegt dat hij ermee gekapt is en dat ik als beloning een auto krijg

maar waar moet ik deze auto gaan ophalen? want op mijn map staat nergens een kenteken v LJ fzo, en als ik hem bel, dan is het om te gaan darten fzo

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al mijn drug delivery missies gedaan en nu kreeg ik een sms'je waarin LJ zegt dat hij ermee gekapt is en dat ik als beloning een auto krijg

maar waar moet ik deze auto gaan ophalen? want op mijn map staat nergens een kenteken v LJ fzo, en als ik hem bel, dan is het om te gaan darten fzo

De auto die je voor de laatste drug delivery gebruikte, dat was de Huntly sport :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de laatste Drug Delivery van Little Jacob zal je niet met een oude geroeste bak moeten doen. Dit kan je doen met een mooie snelle Huntley Sport, a là Rasta. In rasta kleuren dus. Maar je moet nu niet verdrietig zijn omdat je auto vergeten bent, want deze mooie Huntley Sport zal je nog vaak zien rijden in Dukes, ook met de mooie kleuren. De kleuren zijn volgens mij groen beneden, en zwart boven, met dan nog een goud streepje. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...